Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

finewines.se Västsverige, intresseanmälningstråden (BYOB, Vinferno m.m)

Trådskapare
Mattias Schyberg

Mattias Schyberg

Administratör
Jag kommer antagligen att ha Fjällbacka som bas under juli. Om Finewines.se Västsverige har något vininferno i Göteborg under den månaden så kommer jag gärna. I så fall tar jag med något spännande bubbel från svenska vinkällaren.
Det hade varit grymt trevligt! Vi håller tummarna. :)

Vi behöver lära oss mer om bubbel dessutom...
 

Appel

Medlem
Jag kommer antagligen att ha Fjällbacka som bas under juli. Om Finewines.se Västsverige har något vininferno i Göteborg under den månaden så kommer jag gärna. I så fall tar jag med något spännande bubbel från svenska vinkällaren.
Du får se till så Mattias eller Magnus lägger med dig i Västsverige gruppen.
 

merlotsmile

Medlem
Det blir bara tydligare och tydligare att man bor på fel ställe. Finns det folk på Österlen alt södra Skåne som är intresserade av lite prestigelösa BYOB? Om intresse finns så skapar vi tråd annars låter vi den här trådkapningen ligga kvar.
Ja. Bor i Lund. Vet även minst två Malmöbor som hänger här. Var håller du hus?:)
 
Trådskapare
Mattias Schyberg

Mattias Schyberg

Administratör
BYOB med göteborgsgänget inplanerat den 16/6 2015. Fritt tema och alla som kan tänka sig att ta sig till Göteborg är välkomna. Meddela här i tråden om ni önskar få tillgång till våran egen forumsdel. :)
 
Toppen