Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Finewinesträff?

Bastardo

Medlem
Tror att det var en Finewinesträff 2018 i Kalmar. Det kanske är dags för Finewinesmedlemmar att återigen träffas för att dricka och prata vin?
Inte precis min kopp te, men själva idén är lysande. Jag är lite för mycket en ensam varg för att lockas av sådana tillställningar och små grupper funkar bäst för mig och helst med sådana människor som jag redan känner personligen. 🥰
 
Trådskapare
LeChat

LeChat

Medlem
Göteborg nästa? :)
Ja kanske det!
Har själv inga ambitioner i att anordna en sån här träff. Det var bara att jag kom att tänka på att det tydligen hände för 6 år sedan i Kalmar. Fast de som var där kanske är eniga om att, aldrig mer! Vad vet jag?;)
 
Toppen