Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Forumet har uppdaterats - rapportera eventuella problem här

zippan

Medlem
Utrymmet mellan varje tråd under "Latest posts" kan ju snyggas till, med andra ord minskas.
1640185883286.png



Jag skulle även se möjligheten till ett "mörkt läge", nu är det på tok för ljust för mig. Kan ju väcka sambon när jag vinsurfar på nätterna.
 

zippan

Medlem
Hur kopierar man en länk till ett inlägg som man vill maila eller sms:a till någon utanför forumet?
Tryck på siffran i höga hörnet för inlägget. Dold med dagens färgsättning. Men #25 i ditt fall.

Du kan behöva rotera telefonen. Alltid synlig på desktop.

 

The Wall

Medlem
Tryck på siffran i höga hörnet för inlägget. Dold med dagens färgsättning. Men #25 i ditt fall.

Du kan behöva rotera telefonen. Alltid synlig på desktop.

Hm, det syns inget nummer hur jag än roterar telefonen (som det gamla forumet)
 

Johan L

Medlem
Container-taggen som gör att man kan scrolla inom ett långt enskilt inlägg verkar inte fungera. Använde tidigare detta i listorna över nyhetssläpp på SB. Kanske löser sig själv utan att man behöver göra den handpåläggningen nu?
 

Philip W

Medlem
Vad är status omkring uppdatering av färgerna så att flera av de inrapporterade felen åtgärdas? Förstår att livet pågår parallellt med detta forum och så, men en återkoppling på inrapporterade buggar vore värdefull och tacksamt.
 
Trådskapare
Daniel B

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Vad är status omkring uppdatering av färgerna så att flera av de inrapporterade felen åtgärdas? Förstår att livet pågår parallellt med detta forum och så, men en återkoppling på inrapporterade buggar vore värdefull och tacksamt.

Hej!

Lite ledighet kom emellan allting men har under kvällen uppdaterat en del stilmallar för att fixa en del av de inrapporterade felen! Betar av dem allt eftersom, så ni får gärna ha ögonen öppna på nya fel eller om något ser fult ut!
 

Philip W

Medlem
Hej!

Lite ledighet kom emellan allting men har under kvällen uppdaterat en del stilmallar för att fixa en del av de inrapporterade felen! Betar av dem allt eftersom, så ni får gärna ha ögonen öppna på nya fel eller om något ser fult ut!
Låter bra.
Inte hunnit kolla från dator, så ändringarna kanske gjorts på andra devicer ännu så länge, men glöm inte mobilversionerna också. Fortfarande samma vita issue på mobilt. Gör det lite krångligt att navigera etc.
Se nedan bild (både i inläggstabellen och i nedersta menyraden):
2031DBAC-15D6-4A26-9D9C-B36B7E960C6D.png
 
Trådskapare
Daniel B

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Tycker det är lite många olika kontraster här samtidigt, som gör det svårt att överblicka. Ljusgrå på stålblå(?) är rätt svårläst också.

Men grymt att ni jobbar vidare, kommer bli toppen!

Håller med! Lägger det på listan!
 
Last edited:

Bastardo

Medlem
Jättesnygg sajt numera! Mycket bra jobbat. Vet inte om några tekniska problem återstår, men förut fick man lätt dubbla poster. Jag lärde mig att undvika de genom att förnya sajten då åkte texten iväg.
 
Trådskapare
Daniel B

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Jippie! Stort tack för att ni fixat till färgerna på mobilen nu! Toppen!
Visa bifogad bild 25200

Tack själv för att du rapporterat in problem! :) Jag är sällan inne på mobilen så det är lätt hänt att man missar sådant!

Jättesnygg sajt numera! Mycket bra jobbat. Vet inte om några tekniska problem återstår, men förut fick man lätt dubbla poster. Jag lärde mig att undvika de genom att förnya sajten då åkte texten iväg.

Tack!
 
Last edited:
Toppen