Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Forumet har uppdaterats - rapportera eventuella problem här

Nyllet

Medlem
När jag är inne på mobilen (chrome på android) så finns det bara sidhantering längst ner på sidan. Det är lite småjobbigt att man måste scrolla ända längst ner för att kunna byta sida om man vill surfa runt lite bland trådarna. På desktop finns det som jämförelse sidhantering både ovanför och under inläggen.
 
Trådskapare
Daniel B

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
När jag är inne på mobilen (chrome på android) så finns det bara sidhantering längst ner på sidan. Det är lite småjobbigt att man måste scrolla ända längst ner för att kunna byta sida om man vill surfa runt lite bland trådarna. På desktop finns det som jämförelse sidhantering både ovanför och under inläggen.
Jag har testat att lägga in den i toppen nu också, hur tycker du det funkar?
 

Mexikanaren

Medlem
Bara en allmän fråga men hur taggar man in användare i ett inlägg nu? Med tanke på att "@användarnamn" inte verkar fungera längre
 
Trådskapare
Daniel B

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
@Mexikanaren det funkar fint för mig! :)

Är du i någon särskild plattform eller browser? Det ska räcka med att skriva namnet efter ett @, det spelar ingen roll om man får upp ett val eller inte.
 

Mexikanaren

Medlem
@Mexikanaren det funkar fint för mig! :)

Är du i någon särskild plattform eller browser? Det ska räcka med att skriva namnet efter ett @, det spelar ingen roll om man får upp ett val eller inte.
Har använt Firefox och var osäker på om det fungerade nu, med tanke på att när man gör @ så fick man inte upp några val som man brukade göra.

Tack ändå :)
 

matage

Medlem
Ska se om det strular i FF då! :)

Minns inte hur det funkade förr men det funkar fint på Win 11 / FF 95.0.2 så länge som man skriver minst två tecken efter @ för att få upp förslagslistan

1642153141594.png
 
Trådskapare
Daniel B

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Intressant!

Svårt att säga vad det beror på, men testa att scrolla längst ned och kontrollera att det är temat "FW Novus" som används för dig (kanske diffar för admins om du har fler valbara teman).

1642431305678.png
 

Domaren

Rookie som leker Italien.
Var hittar man statistik om försäljning från Systembolaget mm? Den föredömliga sammanställningen av SB:s propaganda som skrivits?
 
Toppen