Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Forumet har uppdaterats - rapportera eventuella problem här

Trådskapare
Daniel B

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Tack. De är väldigt trevliga att läsa. Uppskattar särskilt att ni lägger ner er fritid på att sammanställa det.
All cred här ges till @Wintermute däremot! Det är han som skriver de fenomenala artiklarna om just Systembolagets statistik! Precis som Mattias säger hoppas vi ha dem uppe igen inom kort!
 
Last edited:

Vingubben

Medlem
Varje gång jag går in under medlemmar så blir jag ombedd att logga in igen fast jag är inloggad. Tror dock att detta är ett gammalt problem som fanns redan innan uppdateringen.
 
Trådskapare
Daniel B

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Det verkar inte gå att redigera text i ett skapat PM? Det går att redigera rubriken, men inte själva PM:et vad jag kan se.

Tack på förhand!

Om du använder knappen "Ändra" direkt i meddelandet, fungerar det då?

Sen är det en fråga om man ska kunna redigera ett PM..

1644229236275.png
 

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
Jag hittar inte funktionen att lägga till omröstning när man skapar ny tråd. Kunde lägga till i efterhand med mina superkrafter men alla medlemmar ska kunna lägga till en omröstning själva.
 
Trådskapare
Daniel B

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Jag hittar inte funktionen att lägga till omröstning när man skapar ny tråd. Kunde lägga till i efterhand med mina superkrafter men alla medlemmar ska kunna lägga till en omröstning själva.

Tack, det var en styling-grej som gjorde att knappen var osynlig, åtgärdat det nu!

Det hittas i fliken "Omröstning" när man skapar en tråd.

1648554760102.png
 
Trådskapare
Daniel B

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Hur blev det med artiklarna. Har inte tänkt på dem på länge, och hittar dem inte nu. Några planer på att vi ska kunna ha artiklar igen?
Ja, det finns en plan för det, men den har hamnat lite på sniskan pga. versionskrockar.

Tack för påminnelsen dock, dags att ta tag i det ordentligt igen så vi kan få upp alla välskrivna artiklar på nytt! Tar det vidare med styrelsen!
 
Toppen