Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Foton: Krug Clos de Mesnil

SUPRA

Bäst
Flyttade större delen av min Champagne-samling till en extern förvaring och passade samtidigt på att ta fram kameran.

Både kamera och objektiv är relativt nya för mig, och som synes är skärpedjupet ibland alltför litet för en bra bild.

Nåväl, här är lite bilder på några av mina skönheter. Enjoy!

CdM-2.jpg


CdM-3.jpg


CdM-4.jpg


CdM-5.jpg


CdM-6.jpg


CdM-7.jpg


CdM-8.jpg


CdM-9.jpg


Jag återkommer lite senare med en annan flaska :p

CdM-1.jpg
 

CH

Medlem
SV: Foton: Krug Clos de Mesnil

Jag var sugen på en glass nyss men jag tror inte jag är det längre.

Värdelöst att de inte har CdM på glas i kiosken.
 
SV: Foton: Krug Clos de Mesnil

CH skrev:
Värdelöst att de inte har CdM på glas i kiosken.
;D
Det vore väl att sträcka definitionen på "kiosk".

Men, men, du får väl prova innehållet någon gång också, SUPRA.
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Foton: Krug Clos de Mesnil

Darth Angelus skrev:
Men, men, du får väl prova innehållet någon gång också, SUPRA.

Oroa dig inte, nån gång blir rätt tillfälle :D
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Foton: Krug Clos de Mesnil

magnum skrev:
Jag ser att du har två av 1980 och 1988. Är du hemma ikväll? ;)

Sitter du på nån Dompa som kan tänkas matcha? ;D ;)

Och flarrorna är inte hemma längre. Det var en del i fotosejouren när jag flyttade flaskorna.
Dock har jag inte varit så förnuftig att jag lagrar dom i nåt annat land, men det kräver iaf lite planering för att nalla på förrådet.


And one Ring to rule them all...

CdA-23.jpg
 

chambertin

Medlem
SV: Foton: Krug Clos de Mesnil

SUPRA skrev:
Flyttade större delen av min Champagne-samling till en extern förvaring och passade samtidigt på att ta fram kameran.

Både kamera och objektiv är relativt nya för mig, och som synes är skärpedjupet ibland alltför litet för en bra bild.

Nåväl, här är lite bilder på några av mina skönheter. Enjoy!
Skicka in dom till Hasselblads bildtävling vetja !
Svårt att slå innehållet i bilderna. Budskapet är klockrent också: "Jag har mycket gott vin !"

Känner mig som hunden i Pavlovs experiment just nu, magsyran rinner till, gommen gör sig beredd...
 

Lando

Medlem
SV: Foton: Krug Clos de Mesnil

Skitfina bilder! Ett tips kan vara att förminska dom lite dock, tar en evighet att ladda sidan.
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Foton: Krug Clos de Mesnil

Lando skrev:
Skitfina bilder! Ett tips kan vara att förminska dom lite dock, tar en evighet att ladda sidan.

Tack! Men tid att ladda, sitter du på 56k modem? ???

Bilderna är förminskade så gott det går efter webkonstens regler. De ligger på typ 100k per styck.
 

Lando

Medlem
SV: Foton: Krug Clos de Mesnil

Oj då, då måste det vara finewines som var tillfälligt seg, själv sitter jag på 24 Mbit nedströms men det tog typ 10 minuter att ladda sidan :)
 

Keen

slan
SV: Foton: Krug Clos de Mesnil

Lando skrev:
Oj då, då måste det vara finewines som var tillfälligt seg, själv sitter jag på 24 Mbit nedströms men det tog typ 10 minuter att ladda sidan :)

Sluta ladda ner dvärgporr samtidigt ;)
 

Lando

Medlem
SV: Foton: Krug Clos de Mesnil

HAHAHAHAHAHA fan då var man busted! Inte ens tjejen har fattat att jag älskar dvärgar.
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Foton: Krug Clos de Mesnil

Lando skrev:
HAHAHAHAHAHA fan då var man busted! Inte ens tjejen har fattat att jag älskar dvärgar.
....trots att hon bara är 130 cm med klackar....
 

CH

Medlem
SV: Foton: Krug Clos de Mesnil

Keen skrev:
Lite signifikativt för hela min postningshistoria :D

Verkligen, frågan är om det inte var mera imponernade att få en tråd om CdM att handla om dvärgporr.
Offtopic? Nej en vanligt dag här på finewines.
 
Toppen