Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Foton: Krug Clos de Mesnil

Keen

slan
SV: Foton: Krug Clos de Mesnil

CH skrev:
Verkligen, frågan är om det inte var mera imponernade att få en tråd om CdM att handla om dvärgporr.
Offtopic? Nej en vanligt dag här på finewines.

Tyckte den var lite väl on-topic och tråkig :D

Men väldigt fina bilder iallafall :)
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Foton: Krug Clos de Mesnil

Lando skrev:
Oj då, då måste det vara finewines som var tillfälligt seg, själv sitter jag på 24 Mbit nedströms men det tog typ 10 minuter att ladda sidan :)

Bilderna ligger iofs på en annan server, som kan ha haft nåt tillfälligt fel just då.

Seriös off topic :D
 

Keen

slan
SV: Foton: Krug Clos de Mesnil

Krug skrev:
Han har suttit och fnulat på den i 2 dagar nu... Äntligen fick han ut den.

Har legat sömnlös och våndatsöver vad jag skulle posta. Hade värsta inlägget planerat med provningsanteckningar och fan och hans moster. Och så i ett svagt ögonblick så kom det där ur mig. Nu ska jag ta livet av mig genom alkoholförgiftning medelst Gredos :'(
 
Toppen