Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Frågor till vinintresserade!

4

40486

Hej!

Jag är masters student på Handelshögskolan i Stockholm och jag jobbar för tillfället med ett projekt där vi ska skriva en plan för ett företag som importerar Franska viner till privatpersoner i Sverige. Vi har skrivit en kort marknadsundersökning till detta projektet, och då vi tror att en stor andel av ert nätverk skulle falla inom ramen för vår målgroupp så undrar vi om några av er på forumet skulle kunna svara på den. Det borde ta mindre än fem minuter att svara på alla frågorna.

Länken är här:
http://www.surveymonkey.com/s/99GY25H


Tack så mycket i förskott!

Eva
 
SV: Frågor till vinintresserade!

40486 skrev:
Hej!

Jag är masters student på Handelshögskolan i Stockholm och jag jobbar för tillfället med ett projekt där vi ska skriva en plan för ett företag som importerar Franska viner till privatpersoner i Sverige. Vi har skrivit en kort marknadsundersökning till detta projektet, och då vi tror att en stor andel av ert nätverk skulle falla inom ramen för vår målgroupp så undrar vi om några av er på forumet skulle kunna svara på den. Det borde ta mindre än fem minuter att svara på alla frågorna.

Länken är här:
http://www.surveymonkey.com/s/99GY25H


Tack så mycket i förskott!

Eva

Hej

Naturligtvis gör vi det. Har fyllt i er enkät.

PS. Flyttade ert inlägg till en bättre plats och tog bort dubbelposten. La även ut er fråga på vårt twitterkonto.
 

Silenos

Medlem
SV: Frågor till vinintresserade!

Gjort!

Även fast jag blev irriterad på att en undersökning som undersöker en grupp svenskars vanor är på engelska. Ytterligare en domänförlust för ärans och hjältarnas språk :'(
 

Keen

slan
SV: Frågor till vinintresserade!

Fyllde i också. Gick för övrigt ut Masterprogrammet i våras. Gissar att ni går Marketing, eller kör MMX-modulen, jag körde Economics.
 

Guayabera

Medlem
SV: Frågor till vinintresserade!

Gjort...kom dock ihåg att ert resulterande sample nu kommer att vara highly biased. Forumets medlemmar är mycket men knappast representativa - inte ens vad gäller svenska konsumenter av "finvin"...
 
Toppen