Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Göteborgs Vinhus Vinfestival 20/9 på Clarion Hotel Post

Fine Wines Sweden

Leverantör
Den 20:e september så samlas för andra gången i år 15-20 småskaliga kvalitetsimportörer för att visa upp sina senaste släpp. Denna gången hålls festivalen på Clarion Hotel Post i centrala Göteborg. Göteborgs Vinhus är ett samarbete mellan mindre importörer för att på ett bättre sätt nå ut till vinintresserade privatpersoner i Sverige. Besök gärna hemsidan för mer info och anmälan till festivalen: http://www.goteborgsvinhus.se/events/#vinfestival
Välkomna!
 

Mattias Schyberg

Administratör
Den 20:e september så samlas för andra gången i år 15-20 småskaliga kvalitetsimportörer för att visa upp sina senaste släpp. Denna gången hålls festivalen på Clarion Hotel Post i centrala Göteborg. Göteborgs Vinhus är ett samarbete mellan mindre importörer för att på ett bättre sätt nå ut till vinintresserade privatpersoner i Sverige. Besök gärna hemsidan för mer info och anmälan till festivalen: http://www.goteborgsvinhus.se/events/#vinfestival
Välkomna!
Låter helt lysande för oss göteborgare!
 

Sveprod

Medlem
Själv är jag tvungen att jobba för annars hade detta varit kanon att varit med på. Hoppas att det kan bli lite rapporter och reflektioner här i tråden, och så hoppas jag på att det blir kommer fler chanser framöver.
 

Mattias Schyberg

Administratör
Själv är jag tvungen att jobba för annars hade detta varit kanon att varit med på. Hoppas att det kan bli lite rapporter och reflektioner här i tråden, och så hoppas jag på att det blir kommer fler chanser framöver.
Har inte anmält mig, men är sugen att gå såklart. Dagen efter månadens vinferno i Göteborg visserligen. :baksmälla:
 

kayaker

Cyklist
Själv är jag tvungen att jobba för annars hade detta varit kanon att varit med på. Hoppas att det kan bli lite rapporter och reflektioner här i tråden, och så hoppas jag på att det blir kommer fler chanser framöver.
Själv åker jag hem från Göteborg kl. 11:05 på söndag...
 
Toppen