Göteborgs Vinhus Vinfestival 20/9 på Clarion Hotel Post

Diskussion i 'Aktiviteter, provningar och vintjänster' startad av Fine Wines Sweden, 10 juli 2015.

1. Fine Wines Sweden

Fine Wines Sweden Leverantör

Den 20:e september så samlas för andra gången i år 15-20 småskaliga kvalitetsimportörer för att visa upp sina senaste släpp. Denna gången hålls festivalen på Clarion Hotel Post i centrala Göteborg. Göteborgs Vinhus är ett samarbete mellan mindre importörer för att på ett bättre sätt nå ut till vinintresserade privatpersoner i Sverige. Besök gärna hemsidan för mer info och anmälan till festivalen: http://www.goteborgsvinhus.se/events/#vinfestival
    Välkomna!

Mattias Schyberg gillar detta.
  2. Mattias Schyberg

Mattias Schyberg Administratör

Låter helt lysande för oss göteborgare!

3. Sveprod

Sveprod Medlem

Själv är jag tvungen att jobba för annars hade detta varit kanon att varit med på. Hoppas att det kan bli lite rapporter och reflektioner här i tråden, och så hoppas jag på att det blir kommer fler chanser framöver.

4. Mattias Schyberg

Mattias Schyberg Administratör

Har inte anmält mig, men är sugen att gå såklart. Dagen efter månadens vinferno i Göteborg visserligen. :baksmälla:

5. Sveprod

Sveprod Medlem

Bit ihop och ta det som en man... Gråter du ut här för att det blir för MYCKET vin..?!.

6. kayaker

kayaker Cyklist

Själv åker jag hem från Göteborg kl. 11:05 på söndag...

7. Sveprod

Sveprod Medlem

Ingen som var där som har lust att dela med sig hur det var och vad som fanns..?

Dela sidan