Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Gonon / Joh. Jos Prüm 2023-05-02

HerrMelin

Medlem
Blev lottlös i vanlig ordning vid Gonon släppen, får fokusera på när det kommer något på Bukowskis :öga:
 

Robbes

Medlem
Förut känndes det som alla fick bekräftelse men sedan kom en himla massa markuleringsmail, är det fortfarande likadant?
 

mackan92

Medlem
Av att tolka så verkar ändå 12 av 24 flaskor lyckats gå till medlemmar här. Kul isåfall

Ps! har fortfarande inte fått något makuleringsmejl - antar att det även är så för er andra?
 

Robbes

Medlem
Av att tolka så verkar ändå 12 av 24 flaskor lyckats gå till medlemmar här. Kul isåfall

Ps! har fortfarande inte fått något makuleringsmejl - antar att det även är så för er andra?
Har för mig att det var 244fl rött och 24fl vitt, men du kanske menade det vita?
 

mackan92

Medlem
Har för mig att det var 244fl rött och 24fl vitt, men du kanske menade det vita?
Ah, läste fel då. Du har rätt - tyckte det var konstigt att det var olika allokeringar på båda flaskorna i samma volym men det förklarar saken :)

/M
 
Trådskapare
Bitter Sediment
Ja, man tycker ju att de borde ha koll på beställningarna nu. Har heller inte fått någon makulering.
Ingen makulering här heller. Uppdaterad status idag.
1683273028331.png
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Det verkar även som att jag denna gång får erfara lite Gonon. Men här uppe i norra delen av Svea, kommer leveransen mest troligt ske i nästa vecka.
 
Toppen