Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

H.UPMANN ESPECIAL 20'S - COLECCION 2007

lepatrik

Medlem
Saxat från min handlares tråd. Nu finns i alla fall dessa godbitar att köpa. Pris ligger runt 800 pund.

image4667.jpg


image4668.jpg


image4669.jpg


image4670.jpg


image4671.jpg


image4672.jpg


image4673.jpg


image4674.jpg


image4675.jpg


image4676.jpg


image4677.jpg
 

R.P

Medlem
SV: H.UPMANN ESPECIAL 20'S - COLECCION 2007

Riktiga samlarcigarrer, vet du vilken upplaga boxarna görs i?
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: H.UPMANN ESPECIAL 20'S - COLECCION 2007

Herre jävlar! 800 pund lådan? Det får man ju nästan en halvflaska schysst bubbel för! ;)

Undrar om jag skulle må lika illa av en sån där rackare som av alla andra cigarrer jag försökt mig på under åren.
 

R.P

Medlem
SV: H.UPMANN ESPECIAL 20'S - COLECCION 2007

lepatrik skrev:
500 st och en är på väg till mig ;-)

Nu blev man avis, du får komma med rapport sen, tänkt att lagra eller börja röka direkt?
 
Trådskapare
L

lepatrik

Medlem
SV: H.UPMANN ESPECIAL 20'S - COLECCION 2007

Beror lite på vad mina brothers of the leaf säger ;)
Sparar generellt oftast mina cigarrer mellan 5-30 år, men dem sparas för att rökas, jag är ingen samlare som samlar bara för att ha :)
 

R.P

Medlem
SV: H.UPMANN ESPECIAL 20'S - COLECCION 2007

lepatrik skrev:
Beror lite på vad mina brothers of the leaf säger ;)
Sparar generellt oftast mina cigarrer mellan 5-30 år, men dem sparas för att rökas, jag är ingen samlare som samlar bara för att ha :)

Ja dom bör ju lagras för att komma till sin rätt, absolut. Skönt att höra att dom ska rökas så smånigom iaf. :)
 

CH

Medlem
SV: H.UPMANN ESPECIAL 20'S - COLECCION 2007

De såg verkligen riktigt riktigt fina ut.
Jag är också avis. Du får återkomma om 5 år med hur de var om du tagit någon då.
 
Toppen