Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Hjälp mig hitta en dansk hemsida!

Orpale

Medlem
Jag råkade radera en av mina bokmärken till en dansk sida där man kunde köpa mängder med inredning till att bygga en egen vinkällare. Tror jag hittade tipset här men kan inte hitta det igen. Vet ni vilken sida jag tänker på?
 
SV: Hjälp mig hitta en dansk hemsida!

Orpale skrev:
Jag råkade radera en av mina bokmärken till en dansk sida där man kunde köpa mängder med inredning till att bygga en egen vinkällare. Tror jag hittade tipset här men kan inte hitta det igen. Vet ni vilken sida jag tänker på?

Denna?

http://www.vinopbevaring.com/

Gå in på www.google.dk och kryssa i att du endast söker på danska sidor (alternativt kan du uppnå samma via avancerade inställningar men du tappar då sponsrade danska länkar)
 
Trådskapare
Orpale

Orpale

Medlem
SV: Hjälp mig hitta en dansk hemsida!

Japp där har vi den, Tusen tack shorepower!
 
Toppen