Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Hong Kong

bosse1961

Medlem
Jag ska till Hong Kong ett par dar. Är det möjligt att köpa med sig något prisvärt hem? Champagne eller Bordeaux, tar tacksamt emot eventuella bra butiker!
Bosse
 

Elvis

Medlem
Jag har faktiskt inte hittat någon bra vinbutik i Hong Kong och egentligen inte letat så mycket heller. Däremot har jag varit på en del bra restauranger!
 
Trådskapare
bosse1961

bosse1961

Medlem
Jag har faktiskt inte hittat någon bra vinbutik i Hong Kong och egentligen inte letat så mycket heller. Däremot har jag varit på en del bra restauranger!
Hej Elvis, jag befinner mig i Kina och kommer inte åt din blogg nu:) Kan du ge mig tips på någon bra västerländsk restaurang i Hong Kong, gärna franskt, meny för 500-700? vin tillkommer såklart...
 
Toppen