Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Hotell i Göteborg

Trådskapare
A
SV: Hotell i Göteborg

Jos skrev:
Bra. Radisson Blu kan jag rekommendera att inte besöka.... Mitt rum hade inget fönster ut så man hade ingen aning om det regnade eller inte. Bytte iofs men ändå sunkigt hotell.

Du är ju i Göteborg så du kan förutsätta att det regnar. Själva tanken med att inte ha fönster är nog för att folk inte ska bli för deprimerade.
 

chambertin

Medlem
SV: Hotell i Göteborg

Anders Landström skrev:
Du är ju i Göteborg så du kan förutsätta att det regnar. Själva tanken med att inte ha fönster är nog för att folk inte ska bli för deprimerade.
Borås är värre men dom bryr sig nog inte idag. :D
 

SUPRA

Bäst
SV: Hotell i Göteborg

Var i Göteborg i veckan. Det var svårt att veta om jag stod i dushen eller om jag var ute och gick, det är regn det.

Bodde här, Hotel Allén, bättre än förväntat och centralt. Bra pris.
http://www.hotelallen.se/
 
Toppen