This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
CH skrev:Jag har på senare tid blivit väldigt svag för jänkarnas viner. Kan detta vara något att satsa på?
Keen skrev:Lägligt såhär idag när livets godas USA-special kom i brevlådan
Skickade en fråga och en intresseanmälan iallafall. 3 viner 4 gånger om året var inte så farligt.
<ot>Grattis! Nu har du blivit upphöjd till "Vinnörd"</ot>CH skrev:Jag har provat igenom en del av grejerna i deras sortiment och det är helt OK grejer.
Det blir definitivt att ge det en chans.
CH skrev:Jag har provat igenom en del av grejerna i deras sortiment och det är helt OK grejer.
Det blir definitivt att ge det en chans.
kayaker skrev:<ot>Grattis! Nu har du blivit upphöjd till "Vinnörd"</ot>
shorepower skrev:Grattis CH. Vinnörd, det är något att sträva efter. Kunde inte hända en bättre person
Hej CH!
Vår webbsida är inte "up-to-date" just nu, eftersom vi här expanderat vår portfolio. Jag har bifogat listan med de nya producenterna.
I framtiden, kommer vi ha en ”eCommerce platform” så du som konsument kan beställa alla viner som kommer från våra producenter!
För vinklubben, planerar vi att främst blanda rött och vitt vin, men även ta med lite rose på sommaren.
Jag har bifogat vår ansökan... om du har frågor, hör gärna av dig till mig!
Välkommen till American Wine Club!
MVH,
Brad
__
Bradford Schultze
Manager of Business Development
MURAM International AB
bradford.schultze@muram.com
+46 070 878 18 64 | EU mobile
+1 310 614 6263 | US mobile
kayaker skrev:CH: Blir detta din nya Tensleyleverantör?
Jos skrev:Nu när det gått två månader; hur många speciella evenemang, vinprovningar, föreläsningar samt "mycket mer" har ni blivit inbjudna till? Har de varit bra/intressanta?
Hej Brad,bradzee skrev:Hej till alla...
CH sa att jag borde läsa detta ämne...!
Jag heter Brad, och min företag, MURAM International, importera Amerikansk vin... och vi etablerade American Wine Club.