Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Hur mycket spenderade du på vin 2013?

Ungefär hur mycket lade du ut på vin förra året, exklusive restaurang?

  • 0-5000 sek

    Votes: 5 9,3%
  • 5001-10.000 sek

    Votes: 3 5,6%
  • 10.001-25.000 sek

    Votes: 14 25,9%
  • 25.001-50.000 sek

    Votes: 16 29,6%
  • 50.001-100.000 sek

    Votes: 9 16,7%
  • Över 100.000 sek

    Votes: 7 13,0%

  • Total voters
    54

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
I sängen trivs jag med min iPad. Ssk då j är jetlaggad och dreglar av trötthet under dagarna och *BING* inte kan sova under nätterna *BING*... Men, den skulle leva farligt om jag störde med den, eller genom HUR jag använde den, eller att jag surfar till sådant som stör andra...
Balansakt ;)
 

Mattias Schyberg

Administratör
I sängen trivs jag med min iPad. Ssk då j är jetlaggad och dreglar av trötthet under dagarna och *BING* inte kan sova under nätterna *BING*... Men, den skulle leva farligt om jag störde med den, eller genom HUR jag använde den, eller att jag surfar till sådant som stör andra...
Balansakt ;)
I see...
 

gece

Man vänjer sig.
Jag bokförde inte priser på CT förra året, men inspirerad av denna tråd har jag lagt in alla inköp hittills i år.

Jag kanske behöver hjälp...
 

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Jag kanske behöver hjälp...
Handlar det om hjälp med gränssnittet?
Hjälp med samtalsterapeut?
Hjälp med löneförhandling?
Hjälp att bygga ut källaren?
Hjälp att dricka upp? <--- jag stödjer dig gärna
 

gece

Man vänjer sig.
Hjälp med att få tiden att gå fortare, hälften går ju knappt att dricka än! Och mer lagringsutrymme kanske
 

StefanAkiko

Återgår till pendeldrickning post-COVID.
Hjälp med att få tiden att gå fortare, hälften går ju knappt att dricka än! Och mer lagringsutrymme kanske
Ser fram mot den dag då mina färdigheter kan sättas i hårt arbete för att göra nytta åt dig.
 

kayaker

Cyklist
Jag kollade några år tillbaka. 2009 sticker ut som enda året jag skulle hamnat i toppkategorin. 2010-2012 i kategori två. Sedan dess har jag tyglat mig och jämfört med då så verkar jag nästan ha totalt köpstopp idag... ;)
 
Toppen