Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Hyra plats i vinkällare Malmö

Hej,
Är det någon som vet om det finns någon vinkällare i Malmö med uthyrning av fack (som Grappe eller MFW i Stockholm)?

Mvh
Richard
 

varnhem

Medlem
SV: Hyra plats i vinkällare Malmö

Hittade du någon? Jag är nyinflyttad och har insett att jag inte får plats i garderoben längre.
 

Dejzan

Medlem
SV: Hyra plats i vinkällare Malmö

Finns inget i Malmö, men i Köpenhamn vet jag att det finns. Kommer inte på vad det heter bara, jag ska se om jag inte kan fixa en länk.
 

Helen

Medlem
SV: Hyra plats i vinkällare Malmö

I Helsingborg finns ett ställe som heter Vinmagasinet.
Christina och Anders som äger det är mycket trevliga så ring och hör vad det
kostar att förvara dina viner där.
http://www.vinmagasinet.com/
 
SV: Hyra plats i vinkällare Malmö

varnhem skrev:
Tack för svaren. Blir till att pendla alltså eller öppna eget
Otroligt egentligen att det inte finns ett enda ställe i Malmö. Du kan ju se om det finns intresse på det här forumet att gå samman ett par stycken.
 

axel

Medlem
SV: Hyra plats i vinkällare Malmö

Vi är ett gäng i Helsingborg som hyr ett källarutrymme för gemensam lagring och plats för vinprovningar.
Det finns säkert hyresfria källarlokaler även i Malmö.
 

bearx

Medlem
SV: Hyra plats i vinkällare Malmö

Hej!
Tidigare vet jag att man kunnat hyra plats i ett hus i Lund för sina viner. Kolla med Darjac fastigheter.
Saxat följande från nätet;


darjac.se/

I ett gammalt kulturhus i centrala Lund har vi skapat en trevlig vinkällare där Du kan hyra vinfack med bästa förutsättningar för att lagra Ditt vin. Där finns även ...
 
Toppen