Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Identifiera Champagne.

Mats

Gone todash....
Var inte min länk fin nog? :)
https://fatcork.com/blog/?p=140

Tyckte det var en ganska bra sammanfattning av Special Club...
Oops, jo det var sannerligen en fin länk som svarade på på frågan innan den var ställd! Får ursäkta mig med att champagne inte hör till det som intresserar mig så jag brukar bara scrolla förbi de flesta inlägg om det distriktet och följde därför inte din länk men har sett det här med Special Club så många gånger och funderat på vad det är. Som vanligt kommer svaren snabbt här på forumet när det är något man undrar över, och den här gånger till och med ett par timmar före man frågade!
 
Toppen