Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Idétorka dryckesvalet (hjälp efterlyses!)

kayaker

Cyklist
SV: Idétorka dryckesvalet (hjälp efterlyses!)

Gustibus skrev:
Jo, Juhlin har hissat Pannier vet jag.
F-n! Den här diskussionen har gjort att jag känner mig tvungen att testa Pannier.
Nåja, man kan ju råka ut för värre saker... ;D
 
SV: Idétorka dryckesvalet (hjälp efterlyses!)

Min rekommendation får väl bli Clos d'Ambonnay. För alla tillställningar, oavsett budget. ;) :D

282_2.jpg


Sorry, kunde inte låta bli!
 

SUPRA

Bäst
SV: Idétorka dryckesvalet (hjälp efterlyses!)

Darth Angelus skrev:
Min rekommendation får väl bli Clos d'Ambonnay. För alla tillställningar, oavsett budget. ;) :D

Tillgången är dock något mindre än efterfrågan... :p
 
Trådskapare
J.S.

J.S.

Medlem
SV: Idétorka dryckesvalet (hjälp efterlyses!)

Oj! Man tackar för responsen! Nu blev jag dock ännu mer villrådig ??? Jag tänker iaf testa Pannier, André Clout vet jag redan hur den smakar :p Blir lite en prisfråga eftersom det kommer gå åt en hel del. Sedan hade vi ju en del andra förslag oxå. Får väl köra en provning och sedan bestämma mig. Pannier, André, Bonnaire, Alexandre Bonnet och Jacquart Brut Mosaïque i provning sedan får vi se!.
 
Trådskapare
J.S.

J.S.

Medlem
SV: Idétorka dryckesvalet (hjälp efterlyses!)

Jos skrev:
Haha... Du har inte hängt här så länge va...? Att få en allvarlig rekommendation på en box här inne blir svårt... :D

Vitt så funkar väl Louis Jadot för 109.

Provade Louis Jadot i kväll och jag är övertygad om att den kommer funka bra till buffén! Tackar och bockar för tipset ;D Nu måste jag testa lite rött också och försöka hitta något lämpligt även där. Sedan champagnen förstås...
 
Toppen