Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Idiotiska köp på krogen.

Keen

slan
SV: Idiotiska köp på kogen.

CH skrev:
med Crist(al)ian 77? nej det fick jag inte.

Illa! Fick du inte ens hem nåt kjoltyg som försökte länsa din vinkyl?
 
SV: Idiotiska köp på kogen.

CH skrev:
Min brist på karaktär visade sig under Valborg när Crist(al)ian 77 lyckades hetsa mig att köpa en DP -02 04:30.
Keen skrev:
Illa! Fick du inte ens hem nåt kjoltyg som försökte länsa din vinkyl?

Man är ganska charmig så dags.... ;)
 

Elvis

Medlem
SV: Idiotiska köp på krogen.

CH, om du köpte in en Dompa så dags måste det ha funnits damer med i bilden. Berätta nu, här är du omgiven av vänner som du kan lita på. ;)
 
SV: Idiotiska köp på krogen.

Från @eriksvinbar

AxH8b1TCQAEqSKc.jpg


Sant och något som jag tyckte passade väldigt bra i den här tråden. Vinets motsvarighet till varningstexterna på cigarettpaketen
 

Jos

Medlem
SV: Idiotiska köp på krogen.

Anders Landström skrev:
Från @eriksvinbar

AxH8b1TCQAEqSKc.jpg


Sant och något som jag tyckte passade väldigt bra i den här tråden. Vinets motsvarighet till varningstexterna på cigarettpaketen
Haha.. fan va bra. Den snor jag.
 
Toppen