Importörer

Diskussion i 'Lanseringar från Systembolaget' startad av mperor, 4 december 2019.

Etiketter:
  1. mperor

mperor Medlem

Är det någon som vet vilken importör det är som tar in Castello Di Verduno?

2. Daniel B

Daniel B IT- & dryckesnörd Tekniskt ansvarig

Ingen importör? Finns inte på bolaget.

3. Håkan

Håkan Medlem

Gaston hade dem innan men de la ju ner så därefter tror jag ingen har tagit efter.

4. Seiko

Seiko Medlem

Jag kontaktade de i april gällande deras importör i Sverige, fick då svar att de var på väg att starta upp samarbete med en ny importör (inget namn) men det verkar ju inte ha rört sig nämnvärt sedan dess tyvärr :(

5. mperor

mperor Medlem

Tråkigt. Får maila dem och se vilka de ska jobba med. Sugen på att testa deras Barolo och framförallt Pelaverga :)

JonasBo gillar detta.
  6. Vingubben

Vingubben Medlem

Fanwine?

Silex, JonasBo, Skaggs och 2 andra gillar detta.
  7. mperor

mperor Medlem

Det där känner jag inte igen. Vad är det för något? :)

8. jrick

jrick Medlem

Det har diskuterats förr på forumet så det skulle kunna vara så att du är sarkastisk men om inte: www.fanwine.se - önska en import av en producent, om producenten accepterar och tillräckligt många andra hakar på och beställer så importerar Fanwine och levererar till dörren. Jag har själv önskat och fått igenom två olika producenter.

Sonderlese, Mats Petri, Emanuel och 2 andra gillar detta.
  9. mperor

mperor Medlem

Tack för infon. Grymt bra ide, har faktiskt aldrig hört talas om dem tidigare. La in en ansökan i alla fall :)

Poussard och Skaggs gillar detta.
  10. mperor

mperor Medlem

Ny fråga: Vet någon vart man får tag på Jean-Francois Bourdy? Eller blir det fanwine igen? :)

11. jrick

jrick Medlem

Jean-Francois Bourdy? Jean Bourdy i Jura ligger hos Brixwine är det den du menar?

12. mperor

mperor Medlem

Ja det kan det nog vara. Stort tack :)

Dela sidan