Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Importörer

Seiko

Medlem
Jag kontaktade de i april gällande deras importör i Sverige, fick då svar att de var på väg att starta upp samarbete med en ny importör (inget namn) men det verkar ju inte ha rört sig nämnvärt sedan dess tyvärr :(
 
Trådskapare
M

mperor

Medlem
Tråkigt. Får maila dem och se vilka de ska jobba med. Sugen på att testa deras Barolo och framförallt Pelaverga :)
 

jrick

Medlem
Det där känner jag inte igen. Vad är det för något? :)
Det har diskuterats förr på forumet så det skulle kunna vara så att du är sarkastisk men om inte: www.fanwine.se - önska en import av en producent, om producenten accepterar och tillräckligt många andra hakar på och beställer så importerar Fanwine och levererar till dörren. Jag har själv önskat och fått igenom två olika producenter.
 
Trådskapare
M

mperor

Medlem
Det har diskuterats förr på forumet så det skulle kunna vara så att du är sarkastisk men om inte: www.fanwine.se - önska en import av en producent, om producenten accepterar och tillräckligt många andra hakar på och beställer så importerar Fanwine och levererar till dörren. Jag har själv önskat och fått igenom två olika producenter.

Tack för infon. Grymt bra ide, har faktiskt aldrig hört talas om dem tidigare. La in en ansökan i alla fall :)
 
Trådskapare
M

mperor

Medlem
Ny fråga: Vet någon vart man får tag på Jean-Francois Bourdy? Eller blir det fanwine igen? :)
 

Esko

Medlem
Någon som vet vem som importerar champagne dhondt grellet? Hittar bara döda länkar först till något som hette champbubbles och sen till terrorirvin.se men de gick inte att maila till.
 
Trådskapare
M

mperor

Medlem
Någon som vet vem som importerar champagne dhondt grellet? Hittar bara döda länkar först till något som hette champbubbles och sen till terrorirvin.se men de gick inte att maila till.
Vill minnas att det är Ruben. Kan dock ha fel

"Ruben Sanz Ramiro <rubensanzramiro@gmail.com>"
 

Esko

Medlem
Vill minnas att det är Ruben. Kan dock ha fel

"Ruben Sanz Ramiro <rubensanzramiro@gmail.com>"

Om inte annat borde han veta vem som gör, tack!

kollade på baksidesetiketten och där står terroir.se som skickar en vidare till terroirvin.se så har nog snart löst gåtan.
 
Toppen