Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Jag ger upp, slutar, är färdig med den här skiten!

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
De av er som känner mig lite bättre vet att jag när ett djupt, på gänsen till hat, förakt för människans inneboende dumhet (min egen inkluderad) och jag har alltid sett Christian Audigiers klädesdesigner och det faktum att puckon betalar för att köpa Ed Hardy och Audigierkläder som det yttersta beviset för mina påståenden. Döm då om min förskräckelse då jag igår bevistade Stockholm Ink Bash för lite gaddningsinspiration. Naturligtvis är det gott om Ed Hardy och Affliction rent generellt. Man säljer också kläder av dessa märken samt diverse piercingtillbehör, olika krämer, sexleksaker och, något otippat, stora jävla knivar.

Samt detta.

I en värld som tillåter någonting dylikt så är det inte underligt att man rör sig mot skitöl.

Vin är inte längre vin. Det är ohyggligt.
 

sunqan

Vinös
SV: Jag ger upp, slutar, är färdig med den här skiten!

coming soon...

Och så fick du mig att slösa bort hela tbane-resan. (forumets autocensur slog till)

:'(

Anders

--- men flaskorna var ju fina :)
 

chambertin

Medlem
SV: Jag ger upp, slutar, är färdig med den här skiten!

Jimmy Forsman skrev:
Samt detta.

I en värld som tillåter någonting dylikt så är det inte underligt att man rör sig mot skitöl.

Vin är inte längre vin. Det är ohyggligt.
Som en punkig Belle-Epoque ungefär.
Dag att gå i kloster Jimmy.. ;)
 
Toppen