Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Jag gillar terroir...

anders

Medlem
SV: Jag gillar terroir...

Mysonoxen skrev:
Vilka läppar var det som åsyftades? ::)

Med tanke på att de tydligen fortsatte att dricka så tror jag att jag vet vilka. Eller också talar vi om snubbar som spelar i bortalaget. :D
 

Krug88

Medlem
SV: Jag gillar terroir...

anders skrev:
Med tanke på att de tydligen fortsatte att dricka så tror jag att jag vet vilka. Eller också talar vi om snubbar som spelar i bortalaget. :D
Och med det menar du AIK eller? ;D
 

anders

Medlem
SV: Jag gillar terroir...

Krug88 skrev:
Och med det menar du AIK eller? ;D

Skulle inte förvåna mig ett ögonblick. Ett omklädningsrum och en bastu full med nakna grabbar utan tillstymelse till nakna personer av det motsatta könet får en att fundera...
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Jag gillar terroir...

Jag ville skapa ett diskussionsforum för diskussioner kring kvalitetsviner. Och jag fick så mycket, så OTROLIGT mycket, mer.
 

anders

Medlem
SV: Jag gillar terroir...

Krug skrev:
Jag ville skapa ett diskussionsforum för diskussioner kring kvalitetsviner. Och jag fick så mycket, så OTROLIGT mycket, mer.

Japp, och jag tycker dessutom att stämningen är bra mycket trevligare här än på Vinklubben.
 

Mysonoxen

Medlem
SV: Jag gillar terroir...

Krug skrev:
Jag ville skapa ett diskussionsforum för diskussioner kring kvalitetsviner. Och jag fick så mycket, så OTROLIGT mycket, mer.

Är du inte tacksam att det snackas Krug och Selosseflaskor med samma goda humör som vi avhandlar ludna tyskor och kroppsdräkter för meän? ;D
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Jag gillar terroir...

anders skrev:
Japp, och jag tycker dessutom att stämningen är bra mycket trevligare här än på Vinklubben.

Det är bara för att vi är väldigt trevliga.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Jag gillar terroir...

Mysonoxen skrev:
Är du inte tacksam att det snackas Krug och Selosseflaskor med samma goda humör som vi avhandlar ludna tyskor och kroppsdräkter för meän? ;D

Jo, det är naturligtvis någonting att vara tacksam för!
 

hampus86

Medlem
SV: Jag gillar terroir...

för att knyta an till snacket om DP-96 Rose..hur många år ytterligare skulle ni ge den i källaren? Med tanke på vad jag betalade för dem, och att jag släpade dem runt halva europa, har jag en väldigt speciell relation till dem ;D.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Jag gillar terroir...

Sist jag provade den så var den ju sinnessjukt sluten, så jag skulle nog ge den runt fem år minst innan jag börjar tänka på att öppna den. Men Krug88 har ju provat den ganska nyligen (vill jag minnas) och kan säkert komma med lite mer input.
 
Toppen