Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Jeremiah Weed Sour Mash Brew.

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
En mycket kryptisk produkt som marknadsförts ganska hårt bland annat genom reklamfilmer på youtube.


Den ligger på 4%, innehållsförteckningen säger att den innehåller druvsprit och den smakar lite som en utspädd grosshandlare (en klassisk grogg som jag vanligtvis uppskattar. Misstänker att vi här är utsatta för en fruktansvärd komplott av några hemska marknadsförare som försöker marknadsföra en underlig alkoläsk till förhållandevis vuxna män.

Kan inte rekommendera den, inte egentligen. Men iskall en varm dag så... kanske.
 

Skumpagne

Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa
SV: Jeremiah Weed Sour Mash Brew.

Köpte en för ca 3 månader sen efter sett en reklam på tv. Har för mig att den smakade lite som en snake bite jag drack i england, då blandar man cider med öl. Har inte köpt den igen iaf.
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Jeremiah Weed Sour Mash Brew.

Underlig grej, helt enkelt.
 

Skumpagne

Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa
SV: Jeremiah Weed Sour Mash Brew.

ja som faen... men det finns väl säkert lite hippsters som gillar det där också...
 

CH

Medlem
SV: Jeremiah Weed Sour Mash Brew.

Har inte provat sour mash men tycker deras root brew är helt ok.
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Jeremiah Weed Sour Mash Brew.

Har en root brew också, ska prova den.

Just nu går jag mest i tankarna på om man skulle kunna använda den till en dessert eller liknande...
 
Toppen