Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Jimmy bakar

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Jimmy bakar

Har lyckats förvandla mitt kök till en monolog av Norén. Ett deprimerat kaos med deformerade bullar. Det är bara att inse att jag inte har kvar mina "mad bullmaking skillz" från förr i tiden.
 
Trådskapare
A
SV: Jimmy bakar

Jimmy Forsman skrev:
Har lyckats förvandla mitt kök till en monolog av Norén. Ett deprimerat kaos med deformerade bullar. Det är bara att inse att jag inte har kvar mina "mad bullmaking skillz" från förr i tiden.
Det är bara på det igen. Knåda och exakta mått är det som gäller.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
024749c7-c116-67f3.jpg


024749c7-c135-8e74.jpg


Bullerz!
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Jimmy bakar

shorepower skrev:
Ska du bjuda på bullar på jobbet nu. Fika med gruppen :)


Vettefan om de förtjänar det egentligen. Men man måste ju fira in den nya, fina, rosa fondväggen med någonting smarrigt...
 
Trådskapare
A
SV: Jimmy bakar

Scones är underskattade, fruktansvärt gott och enkelt att göra. Håller helt med Jimmy, borde göras oftare
 
Toppen