Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Journalistprovningar BS Grappe

Peder

Medlem
Det damp ner ett mail i mailboxen häromdagen med ämnet: Journalistprovningar av beställningssortimentet på Vinkällaren Grappe.

Det finns tydligen delade meningar om detta när det blev lite debatt på Twitter där visa vinskribenter tyckte det var perfekt under tiden andra var mer reserverade.

BGK säger till WoW.

Bakom initiativet står Bengt-Göran Kronstam.

– För mig som vinjournalist är det viktigt med provningsrutiner där min integritet är säkrad, säger han till WOW News.


Här är mailet samt bilagan upplagd på Google Docs:


https://docs.google.com/open?id=0B_Y7kK ... 2RuLW9oOVU

edit: tog bort yfrog länk --- Anders Landström
 

SUPRA

Bäst
SV: Journalistprovningar BS Grappe

Får en massa virusvarningar och skit från länkarna...
 
SV: Journalistprovningar BS Grappe

SUPRA skrev:
Får en massa virusvarningar och skit från länkarna...
Jag får inga varningar. Vilka specifikt får du? Om det är problem tar jag bort dem men som sagt, får inga varningar (och ja, kör säkerhetsprogram på min maskin)
 
SV: Journalistprovningar BS Grappe

Anders Landström skrev:
Jag får inga varningar. Vilka specifikt får du? Om det är problem tar jag bort dem men som sagt, får inga varningar (och ja, kör säkerhetsprogram på min maskin)

Jo, yfrog.com är defintivt smittad med något otäckt - bör tas bort.
 

kayaker

Cyklist
SV: Journalistprovningar BS Grappe

NonPlusUltra skrev:
Jo, yfrog.com är defintivt smittad med något otäckt - bör tas bort.
Förmodligen något BiB-virus. Uschiamej! ;)
 
SV: Journalistprovningar BS Grappe

kayaker skrev:
Förmodligen något BiB-virus. Uschiamej! ;)

Nja, riktigt så illa är det väl förhoppningsvis inte - *det* hade säkert Shorepowers virusskydd snappat upp... ;)
 
Toppen