Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Jumilla och Laboratorio Rupestre

Trydebull

Medlem
Ok. Jag ger upp. Har googlat på allt jag kan tänka mig inklusive spanska bolagsregister, samt mailat den svenska importören Vin och natur (utan att få någon form av svar efter två mail). Jag lyckas inte hitta någon kontaktinformation i form av mail eller telefon till den av forumet så uppbackad hyllningen från stefanakiko till bodegan Laboratorio Rupestre.

Ska ta en sväng till Jumilla och El Nido/Juan Gil, samt två mindre producenter som jag tycker gör intressanta viner. På vägen skulle jag väldigt gärna stannat till vid Laboratorio Rupestre, men lyckas inte hitta någon i information.

Är det av en händelse någon som sitter på kontaktuppgifter till Laboratorio Rupestre eller Erik Rosdahl?
 
Last edited:

thunberg

Flaskfantast
Administratör
Företagsadressen har jag (som inte verkara vara vingården) Carretera de las Palas, 16, 30320 Fuente Álamo, Murcia, España
 
Trådskapare
T

Trydebull

Medlem
Företagsadressen har jag (som inte verkara vara vingården) Carretera de las Palas, 16, 30320 Fuente Álamo, Murcia, España
Jo, den såg jag också på en företagsregistersida, men dels känns snigelpost lite väl långsamt och dels är det nog inte ens lönt att droppa förbi där...
 
Trådskapare
T

Trydebull

Medlem
Erik Rosdahl är väl tyvärr vinvärldens Pynchon?

Verkar vara en väldigt tillbakadragen figur som helst undviker (vin)omvärlden.

Med det sagt hoppas jag du lyckas i ditt sökande!
Jo, jag börjar förstå det men tänkte att det fanns en microskopisk chans att Hans Höghet själv, eller någon honom närstående, rörde sig på den här sidan någon gång då och då, och droppade ett privat meddelande till en väldigt nyfiken, vetgirig och intresserad svensk man :rolleyes:.

Man vet ju aldrig...
 
Jo, den såg jag också på en företagsregistersida, men dels känns snigelpost lite väl långsamt och dels är det nog inte ens lönt att droppa förbi där...

Det bästa vingårdsbesöket var när vi jagade fatt på Pascal Roblet Monnet via knacka dörr hos hans syster som vi chansat att plinga på hos via telefonkatalogen. Han bjöd på de bästa Volnayer jag någonsin druckit.

Erik Rosdahl är väl tyvärr vinvärldens Pynchon?

Verkar vara en väldigt tillbakadragen figur som helst undviker (vin)omvärlden.

Med det sagt hoppas jag du lyckas i ditt sökande!

Man läser för litet pynchon, helt klart.
 
Last edited:

Bastardo

Medlem
Erik Rosdahl är väl tyvärr vinvärldens Pynchon?

Verkar vara en väldigt tillbakadragen figur som helst undviker (vin)omvärlden.

Med det sagt hoppas jag du lyckas i ditt sökande!
Vilket fantastiskt forum det är, man får tips även på litteratur. :) Om böckerna inte är några tegelstenar, kunde även jag tänka att läsa någon av dem. Helst den som innehåller mest konspirationsteorier.
 
Toppen