Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Krug 2000

SUPRA

Bäst
Är det någon som testat detta? Godisgott?

Finns det ute på flygplatserna i Europa?

Hur mycket får SB in och när släpps dessa?
 

Elvis

Medlem
SV: Krug 2000

Den är mycket bra och tillgänglig redan som ung! Jag har inte sett den på någon flygplats men den är ju rimligt prissatt i Sverige så köp den på Systembolaget.
 

moos

Medlem
SV: Krug 2000

Jag har visserligen inte druckit mycket Krug men jag höll 2000 över 1998 då jag fick tillfälle att prova dom mot varandra. Jag är dock lite av ett syra freak... 8)
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Krug 2000

1998 var / är ju dock - relativt - ingen höjdare tyvärr.
Har flaskor kvar, men det var lite av en besvikelse.
 
SV: Krug 2000

moos skrev:
Jag har visserligen inte druckit mycket Krug men jag höll 2000 över 1998 då jag fick tillfälle att prova dom mot varandra. Jag är dock lite av ett syra freak... 8)

Då borde du gilla Krug 1998 med det större innehållet av Chardonnay. 1998 tycker jag är ett bra vin och även svurna 1998-"hatare" har ju visat sig gilla den årgången i blindprovningar :)
 
Toppen