Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Krug.com fungerar inte för mig

Johpe

Medlem
Tjenare
När jag försöker gå in på krug.com så ska man fylla i land och födelseår och även att jag gör det så verkar inte web-sidan inte fatta det (se screenshot) utan skriver bara "Field year is empty. Please fill it". Är det ngn mer som har detta problem? Och hur kommer man förbi det?
SmartSelect_20210901-192149_Chrome.jpg
 

LarsW

Medlem
Tjenare
När jag försöker gå in på krug.com så ska man fylla i land och födelseår och även att jag gör det så verkar inte web-sidan inte fatta det (se screenshot) utan skriver bara "Field year is empty. Please fill it". Är det ngn mer som har detta problem? Och hur kommer man förbi det?
Visa bifogad bild 24127
Har haft samma problem flera gånger.
Välj ett annat land bara så kommer du in.
 
Trådskapare
J

Johpe

Medlem
Har haft samma problem flera gånger.
Välj ett annat land bara så kommer du in.
Stort tack! Provade några olika (som inte fungerade) tills jag hittade ett som funkade; USA, där man var tvungen att fylla i både datum, månad och år.
 
Toppen