Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Krug komplett GC vertikal + rosé

Keen

slan
SV: Krug komplett GC vertikal + rosé

Jag vill ha råd att hänga med! Hade det varit en månad senare så hade det varit givet!
 
Trådskapare
Crist(al)ian 77

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
SV: Krug komplett GC vertikal + rosé

Uppdatering 16 september.


Säkra 5 st:
CH
chambertin
Crist(al)ian77

mr DRC aka Paco Jet (ej medlem)
mr Big (ej medlem)


Intresserade:
Darth Angelus
Elvis
Jos
Moos
Per Stade
vintomas
v_skogh

Ni som inte redan skickat era mäjluppgifter gör det som ett privat meddelande så återkommer jag med mera information senare i veckan.

PS Krug "Guld" GC magnum efterlyses fortfarande.
 

CH

Medlem
SV: Krug komplett GC vertikal + rosé

Var nere i källaren igår med alla flaskorna. Ser verkligen fram mot morgondagen då dessa flaskor ska korkas upp!

gWKjjl.jpg
 

Elvis

Medlem
SV: Krug komplett GC vertikal + rosé

Jag har en känsla av att den äldsta magnumflaskan kommer att vara helt underbar. Jag ser fram emot imorgon! 8)
 

SUPRA

Bäst
SV: Krug komplett GC vertikal + rosé

Fett avis men kan tyvärr inte vara med - kul för er dock. Den förra Krug-provningen var fantastisk.
 

chambertin

Medlem
SV: Krug komplett GC vertikal + rosé

CH skrev:
Var nere i källaren igår med alla flaskorna. Ser verkligen fram mot morgondagen då dessa flaskor ska korkas upp!

gWKjjl.jpg

vackert !

och jag som trodde att det "bara" var 8 viner... ;D
 

CH

Medlem
SV: Krug komplett GC vertikal + rosé

chambertin skrev:
vackert !

och jag som trodde att det "bara" var 8 viner... ;D

Det blir intensivt för dig om du ska hinna med allt.
 

chambertin

Medlem
SV: Krug komplett GC vertikal + rosé

CH skrev:
Det blir intensivt för dig om du ska hinna med allt.
Ja, skall vi dricka upp hela flaskan innan vi går vidare på nästa så blir det tungt på slutet..
 

CH

Medlem
SV: Krug komplett GC vertikal + rosé

:'(

Snacka om taskig timing. Har varit lite snuvig under veckan men har inte varit någon fara. Höll en provning i kväll och näsan var helt död. Kände ingenting när man luktade på glasen.
Är det så här imorgon så kan jag nästan ge bort min plats till någon som får ut något av provningen.
 
Toppen