Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Krug och Moët säljs till Diageo

Pomerol

Medlem
SV: Krug och Moët säljs till Diageo

Gustibus skrev:
Ägs inte Ch Palmer av Sichel och Mähler-Besse sedan 1930-talet?

Du har rätt även denna gång, visade det sig efter jag dubbelkollade. Var ganska säker på min sak, hade för mig att jag läst en intervju i Decanter med någon höjdare hos AXA som pratade om Palmer... Men; fel, fel, fel.

Hur som helst så äger AXA i alla fall Châteaux Pichon-Longueville, Noval, Suduiraut och Pribran, och det är ju inte helt fel det. Läs en intressant artikel här.
 
Trådskapare
Ö

Öhman

Medlem
SV: Krug och Moët säljs till Diageo

Pomerol skrev:
Du har rätt även denna gång, visade det sig efter jag dubbelkollade. Var ganska säker på min sak, hade för mig att jag läst en intervju i Decanter med någon höjdare hos AXA som pratade om Palmer... Men; fel, fel, fel.

Hur som helst så äger AXA i alla fall Châteaux Pichon-Longueville, Noval, Suduiraut och Pribran, och det är ju inte helt fel det. Läs en intressant artikel här.

Trodde jag missat nå't.
 
Toppen