Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Krug provning på Grappe 22 november

anders

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Krisman skrev:
hehe skojar bara med er...

Snacka om ung och dum! Jag tror att du ska betrakta detta som en nära-döden-upplevelse.
Nästa gång är det bättre att du provar att gå balansgång på en högspänningsledning nere vid Centralen, det är säkrare.
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Krisman skrev:
hehe skojar bara med er...
varför ska inte du va med Krug?

Det var tur att du avslöjade dig så snabbt för det hade nog blivit en ganska otrevlig "lyncha Krisman" stämmning här annars.
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

anders skrev:
Snacka om ung och dum! Jag tror att du ska betrakta detta som en nära-döden-upplevelse.
Nästa gång är det bättre att du provar att gå balansgång på en högspänningsledning nere vid Centralen, det är säkrare.

Precis, enda gången man skämtar om Krug är när vi talar om personen.
Det finns ju lättare sätt att dö på än att ställa in ett evenemang med törstiga finewines anhängare.
 

Keen

slan
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Krisman skrev:
nej men oj, jag skrev på fel forum, var en anna grej som skulle bokas av 8)


Handlar det om Carl-Jans privata bjudningar efter stängning? Med han iklädd guldbadbrallor? Tror det är S&M-delen av Flashback du letar efter? ;D
 

Krisman

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Keen skrev:
Handlar det om Carl-Jans privata bjudningar efter stängning? Med han iklädd guldbadbrallor? Tror det är S&M-delen av Flashback du letar efter? ;D

Fan Keen du brukar altså oxå vara med, vilken mask finns du bakom?
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Keen skrev:
Handlar det om Carl-Jans privata bjudningar efter stängning? Med han iklädd guldbadbrallor? Tror det är S&M-delen av Flashback du letar efter? ;D

Jag har själv en faibless för polerade läderstövlar och tiosvansade katter, vi kanske ska starta en låst pervoavdelning på forumet där vi kan spåra ut totalt... Facebook är lite för offentligt... Eller hur Keen?
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Äntligen lite action här inne. Det har varit så förbannat långtråkigt på jobbet idag.
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Krug skrev:
Jag har själv en faibless för polerade läderstövlar och tiosvansade katter, vi kanske ska starta en låst pervoavdelning på forumet där vi kan spåra ut totalt... Facebook är lite för offentligt... Eller hur Keen?

Spännande, personligen är jag mycket för heltäckande brottarmasker i skinn från 80-talet och platåstövlar. Att det är leopard string som gäller tar jag för givet.

Förövrigt känns det som du passar en subtil pik till Keen där. Rätt el fel?
 

Krisman

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

CH skrev:
Äntligen lite action här inne. Det har varit så förbannat långtråkigt på jobbet idag.

Samma här, det var därför jag drog igång den här cirkusen
 

Keen

slan
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Själv kör jag genomgående rosa lack.



Krug anspelar på vår träningsdiskussion på facebook ;D Som sagt, lite väl offentlig, och jag antar att jag efter nästa vininferno blir inbjuden till det dolda Bastuklubb och S&M-forumet ;D
 

Krisman

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Keen skrev:
Krug anspelar på vår träningsdiskussion på facebook ;D Som sagt, lite väl offentlig, och jag antar att jag efter nästa vininferno blir inbjuden till det dolda Bastuklubb och S&M-forumet ;D

Sååå det var dit Krug hastade senast
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Keen skrev:
Själv kör jag genomgående rosa lack.

Fräscht, jag nöjer mig med rosa linser, läppstift och nagellack.


Keen skrev:
Krug anspelar på vår träningsdiskussion på facebook ;D Som sagt, lite väl offentlig, och jag antar att jag efter nästa vininferno blir inbjuden till det dolda Bastuklubb och S&M-forumet ;D

Jag får väll ta och leta upp den historiken och plantera lite spydiga hänvisningar till det när tillfälle ges.

Det har ju förövrigt varit vininferno & tryffelinferno och ganska snart kruginferno. Är det bastu eller S&M inferno på gång snart? Eller det kanske bara finns i det extremt hemliga underforumet?
 

Keen

slan
SV: Krug provning på Grappe 22 november

CH skrev:
Fräscht, jag nöjer mig med rosa linser, läppstift och nagellack.


Jag får väll ta och leta upp den historiken och plantera lite spydiga hänvisningar till det när tillfälle ges.

Det har ju förövrigt varit vininferno & tryffelinferno och ganska snart kruginferno. Är det bastu eller S&M inferno på gång snart? Eller det kanske bara finns i det extremt hemliga underforumet?


Jag tror redan Anders och Myson dragit av det första såna infernot ;D
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Det var kanske därför allt hela tiden kallas för inferno. Mysons besök i München kan alltså varit något helt annat än det han gett oss sken av att det var?

Känns förövrigt som vi är en liten bit från topic just nu men det är ju som vanligt här.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Krug provning på Grappe 22 november

CH skrev:
Spännande, personligen är jag mycket för heltäckande brottarmasker i skinn från 80-talet och platåstövlar. Att det är leopard string som gäller tar jag för givet.

Förövrigt känns det som du passar en subtil pik till Keen där. Rätt el fel?

Subtil och subtil, vi diskuterade träning, bänkpress och hur mycket vi lyfte på facebook. Det var lite väl homo-erotiskt.
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Krug skrev:
Subtil och subtil, vi diskuterade träning, bänkpress och hur mycket vi lyfte på facebook. Det var lite väl homo-erotiskt.

Det här får mig att tänka på det sk. böglyftet som den icke initierade kan läsa mer om på Flashback... Krug och Keen verkar vara mer än väl insatta i ämnet redan dock.
 
Toppen