Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Krug provning på Grappe 22 november

SUPRA

Bäst
SV: Krug provning på Grappe 22 november

På tal om ingenting kan ni plocka upp ett ex. av DI idag och läsa om Grappe på sidan 19.
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Jos skrev:
Jag har in i det sista hoppats på att jag skulle få tid att kunnta tigga till mig en plats och vara med men tyvärr så blir jag tvungen att köra stenhårt race med renoveringen för att klara deadline med gaskillar och rörmokare som kommer nästa vecka. Köket blir grymt men jag är ändå avis på er...

Misstolkar jag det helt fel eller bjuder du in oss till invigningen av köket med massa bubbel? :D
 

SUPRA

Bäst
SV: Krug provning på Grappe 22 november

*just nu*

Ett exemplar av Krug 88 har precis förflyttats från källaren till kylen.
 

Jos

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

CH skrev:
Misstolkar jag det helt fel eller bjuder du in oss till invigningen av köket med massa bubbel? :D

Bra där, - jag gillar ditt sätt att tyda subtila budskap och läsa in en helt annan förståelse än vad meningen kan tyckas förmedla vid en första anblick ;D

Men i det här fallet var det kanske solklart.. Klart det blir bubbel när kökshelvetet är klart! :p

Och nu blir det inte så jobbigt med disken längre med mina nya dishdrawers!
DD605FD_mug_md.jpg
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Jos skrev:
Bra där, - jag gillar ditt sätt att tyda subtila budskap och läsa in en helt annan förståelse än vad meningen kan tyckas förmedla vid en första anblick ;D

Selektiv syn och hörsel kan gör det med en ;D

Jos skrev:
Och nu blir det inte så jobbigt med disken längre med mina nya dishdrawers!

Det måste jag bara se.
Jag har bara hört mycket snack om dem men aldrig sett dem "live".

Hur lång tid tar det att köra en låda?
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

SUPRA skrev:
Dishdrawers var ett alternativ när jag byggde kök, men jag körde på ett traditionellt alt.


Är det så här vi kommer känna oss imorgon kväll, är det så här världen kommer te sig?
http://www.break.com/index/are-we-having-fun-yet1.html (ge den lite tid, eller snabbspola) ;)

Jag såg den igår. Det finns stor risk att vi kommer att gå på samma sätt som de gör när vi är klara :D
 

Keen

slan
SV: Krug provning på Grappe 22 november

CH skrev:
Jag såg den igår. Det finns stor risk att vi kommer att gå på samma sätt som de gör när vi är klara :D

Kan vi skylla på samma sak? Dvs det är inte jag som är full, det är båten som gungar. Som ett substitut till Krugs kontaklinsbortförklaring ;D
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Keen skrev:
Kan vi skylla på samma sak? Dvs det är inte jag som är full, det är båten som gungar. Som ett substitut till Krugs kontaklinsbortförklaring ;D

Det är ju värt ett försök i alla fall.

Nu stämplar jag ut och gör helg. Vi synes i morgon gott folk.
 

Keen

slan
SV: Krug provning på Grappe 22 november

CH skrev:
Det är ju värt ett försök i alla fall.

Nu stämplar jag ut och gör helg. Vi synes i morgon gott folk.


Gottegris att gå redan!

Det gör vi! Ha det.
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Keen skrev:
Gottegris att gå redan!

Det gör vi! Ha det.

Det finns en orsak till det men den får du reda på imorgon.
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

Det var bara dem jag hade hemma. Resten får ni se imorgon.
 

SUPRA

Bäst
SV: Krug provning på Grappe 22 november

v_skogh skrev:
CH, har du tagit de korten?
Om så ska du fan för en gångs skulle ha lite creed... ::)

Man får ju hoppas att vinerna inte är lika dunkla som bilderna :D

Pop! Nu åkte korchen ur min Krug, fredagsfesten kan börja.
 

Krisman

Medlem
SV: Krug provning på Grappe 22 november

CH skrev:
Ja det blev varmt efter ett tag. Vi får väll ta den obligatoriska rundvandringen blanda alla gömmor så vi kan kyla ner oss lite.

Annars hoppas jag att vi har bokat bordet som var bakom mig på infernot.

Jag har bokat finrummet... Det så kallade akademirummet.
 
Toppen