Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Kul FT-artikel om Lalou Bize-Leroy (signerad Jancis Robinson)

Kan rekommendera gårdagens artikel om Lalou Bize-Leroy i Financial Times Food&Drink-bilaga!

"Lalou Bize-Leroy is famous for her athleticism, her elfin looks, her designer wardrobe, her tasting skills, her control freakery and the speed at which she tastes." - störtskön, mao... ;)
 
SV: Kul FT-artikel om Lalou Bize-Leroy (signerad Jancis Robinson)

NonPlusUltra skrev:
Kan rekommendera gårdagens artikel om Lalou Bize-Leroy i Financial Times Food&Drink-bilaga!

"Lalou Bize-Leroy is famous for her athleticism, her elfin looks, her designer wardrobe, her tasting skills, her control freakery and the speed at which she tastes." - störtskön, mao... ;)
Bra artikel och som du skriver, en störtskön dam. Domaine Leroy kommer ju inte ens in i Sverige längre mig veterligen. DRC har jag ju haft förmånen att dricka några gånger, Domaine Leroy tyvärr inte.

Sedan är det ju befriande att läsa en skribent som Jancis Robinson.


Before I left, Lalou had one complaint: that so few British wine writers visit her.
 

kayaker

Cyklist
SV: Kul FT-artikel om Lalou Bize-Leroy (signerad Jancis Robinson)

Anders Landström skrev:
Bra artikel och som du skriver, en störtskön dam. Domaine Leroy kommer ju inte ens in i Sverige längre mig veterligen. DRC har jag ju haft förmånen att dricka några gånger, Domaine Leroy tyvärr inte.
Leroy har nyligen fått en svensk importör: Wine Trade
http://www.winetrade.se/page.asp?pageID=3167
 
Toppen