Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

La Paulée Nordic 2020

lukastollig

Pudelfantast
28/3 går La Paulée Nordic av stapeln på Operakällaren för, tror jag, 3:e gången. Ända sen starten har detta evenemang lockat mig något oerhört men något deltagande har av olika anledningar inte blivit av. I år jag har dock bestämt mig och har redan, på vinst och förlust, köpt biljett till middagen på kvällen, men det verkar inte som om jag får med mig någon av mina vanliga vinpolare. De ska på resor, bröllop och annat oväsentligt. Är det någon från forumet som tänker gå? Det finns väl förhoppningsvis gott om vinnördar att fraternisera med men hade varit kul att ha någon, om än avlägsen, social kontakt att hänga med.
 

Jos

Medlem
Kul att det är utsålt!! För arrangörerna tänker jag :)

Nu hade jag iofs tänkt gå också så får se om jag lyckas få en plats.
 
Toppen