Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Laktosfritt

sunqan

Vinös
Har varit till åbo, och kunde konstatera att viking line köpt upp sig på laktosfri yoghurt. .. är det nån mer än jag som tycker sån i jordgubbssmak smakar apskit? Det kändes som "jamen det smakar inte
SÅ illa. .."

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
 

Skumpagne

Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa
SV: Laktosfritt

I stort sett hela Finland kör laktosfritt och de föesta båtarna, sen har ju alla länder sina egna tvist på smaker.
Kör personligen Laktosfritt hemma och valios vispgrädde och mjölk smakar nästan identiskt med arlas. Valios yoghurt både laktosfria och vanliga smakar inte så gott enligt min smak. Men smaken är som baken.
 
Trådskapare
sunqan

sunqan

Vinös
SV: Laktosfritt

Jag hakade upp mig på två saker. .. dels var den ettersöt och dels hade den en bismak som satt i resten av frukosten :-( och då smakade jag bara en tesked, typ.

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
 

Skumpagne

Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa
SV: Laktosfritt

Låter som Valios, den har en speciell smak och bismak som ligger kvar hehe.
 
Toppen