Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Lansering 1 september 2012

Systembolagets lansering 1 september 2012

Lanseringen den 1 september består dels av höstlansering dels av en mer exklusiv lansering i ett 40 tal butiker. Inte så mycket som sticker ut men kanske en Chablis Premier Cru från Domaine William Fevre och en 2001 Spätburgunder från Hans Lang (lite mer mogen stil, till låg kostnad).

En hel del nya ölsorter (en del saknar pris i informationen från SB) som kanske kan vara något för våra ölfantaster.

Höstlansering

Exklusiv lansering
 

Per Stade

Lege artis
SV: Lansering 1 september 2012

Anders Landström skrev:
Systembolagets lansering 1 september 2012

Lanseringen den 1 september består dels av höstlansering dels av en mer exklusiv lansering i ett 40 tal butiker. Inte så mycket som sticker ut men kanske en Chablis Premier Cru från Domaine William Fevre och en 2001 Spätburgunder från Hans Lang (lite mer mogen stil, till låg kostnad).


Exklusiv lansering

Chablis är aldrig fel. Ska bli intressant om detta är en Domaine William Fevre eller
bara en William Fevre den här gången också.
 

kayaker

Cyklist
SV: Lansering 1 september 2012

Per Stade skrev:
Chablis är aldrig fel. Ska bli intressant om detta är en Domaine William Fevre eller
bara en William Fevre den här gången också.
Med samma pris som de andra så vet jag vad jag sätter mina pengar på... ::)
 
Trådskapare
A
SV: Lansering 1 september 2012

Snabbt och direkt svar från Bibendum om Chablis Premier Cru Fourchaume från William Fevre. Alltid trevligt när en leverantör svarar snabbt och precist

Chablis Premier Cru Fourchaume är inte en Domaine William Fevre. Druvorna till detta vin kommer från 1er Cru området Fourchaume. Fourchaume täcker 115 hektar och ligger på den högra sidan av Sereinfloden. På vår hemsidan finns ytterligare information kring vinet http://www.bibendum.se/produkter/visa.a ... r=12541400

Hoppas detta svara på er fråga.

9945701.jpg
 

perpro

Medlem
SV: Lansering 1 september 2012

sunqan skrev:
Inga "småpartier" i vinkällarbutikerna 1/9?

Det blir väl en webblansering den 23 augusti, som jag inte vet vad den innehåller....
 
Toppen