Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Låt oss dela en pava november 2021 - Small Island Saltwater Pinot Noir, 2019 (52800)

Hur bra var månadens vin?

  • 95-100 Klassiskt, ett stort vin

  • 90-94 Exceptionellt, ett vin med överlägsen karaktär och stil

  • 85-89 Mycket bra, ett vin med speciella kvaliteter

  • 80-84 Bra, ett välgjort vin

  • 75-79 Mediokert, ett drickbart vin med ett antal skönhetsfe

  • 50-74 Kan inte rekommenderas

  • * Deltar inte, men vill se omröstningen!


Resultat är endast synlig efter lagd röst.

petterkalle

I rescued some wine. It was trapped in a bottle.
Hur f-n lägger man in en spoiler i detta nya påhitt? Skit samma. Jag köpte och testade brorsan Den som @Patrik Sellin kallade för whiskeynamn (Glengarry).Bättre än Saltwater. Gav den hela 4p mer (90p) på CT:p
 

zippan

Medlem

Hur f-n lägger man in en spoiler i detta nya påhitt? Skit samma. Jag köpte och testade brorsan Den som @Patrik Sellin kallade för whiskeynamn (Glengarry).Bättre än Saltwater. Gav den hela 4p mer (90p) på CT:p
1641750230072.png
 

m_trobeck

Ständigt sökande. Rotlös.
Ok. Drygt 100 flaskor finns i lager. Då tar jag enväldigt över stafettpinnen och utnämner detta vi till första ”månadens pava” för 2022

Admin: vad behöver jag göra nu??

Alltså, vinet i fråga är

Tenute Bosco Piano del DainiEtna Rosso, 2018​

Kostnad 279kr och artikelnummer 52992
 

zippan

Medlem
Ok. Drygt 100 flaskor finns i lager. Då tar jag enväldigt över stafettpinnen och utnämner detta vi till första ”månadens pava” för 2022

Admin: vad behöver jag göra nu??

Alltså, vinet i fråga är

Tenute Bosco Piano del DainiEtna Rosso, 2018​

Kostnad 279kr och artikelnummer 52992
Skapa en tråd och lägg till en poll.

Edit.
Såg att du skapat tråden nu.
 
Toppen