Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

£ billigt köpa vin i England?

David W

Medlem
Hos forex kostar pundet nu 12.50SEK det är ju ganska bra med tanke på att det länge låg runt 15SEK. Det borde därför bli hyggligt attraktivt att köpa vin i England. Då England dessutom är hyggligt civiliserat finns det ju ett utbud som är rätt outstanding. Vart ska man då vända sig? Jag har ingen aning jag brukar frekventera Berry Bros när jag är i London och det kommer aldrig vara billigt, oavsett växelkurs. Så någon som kan tipsa om "billiga" vinhandlare med bra web i England?

/D
 

magnum

Epernay, Frankrike
SV: £ billigt köpa vin i England?

farrvintners.com
frw.co.uk

Dessa är 2 av dom bästa

Lycka till!
 

Elvis

Medlem
SV: £ billigt köpa vin i England?

Om du vill gå in i en trevlig butik och "klämma lite" på flaskorna, så rekommenderar jag Harvey Nichols vinavdelning, särskilt om du är intresserad av champagne. De har stort utbud och rimliga priser. Hittade bland annat Roederer 1979 på magnum för £235 när jag var där igår!
 

SUPRA

Bäst
SV: £ billigt köpa vin i England?

Här är några butiker man kan besöka om man är i London.

Ibland kan man hitta fynd, men de är väl inte kända för sina Lidl-priser precis.

Harvey Nichols
Sainsbury
Harrods

Onlinebutiker är väl de som listats redan.
 

magnum

Epernay, Frankrike
SV: £ billigt köpa vin i England?

David W skrev:
Man tackar, har du handlat från dem?

D
Ja, för ofta! ;D Båda kan varmt rekomenderas. Jag föredrar dock Farr (mest vanans makt) dom har dessutom en bättre hemsida
När det gäller transport och införsel är dock Krug88 den store experten.
 
Toppen