Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Long time no see

Keen

slan
Tjena!!!! Många många år sedan jag hittade hit senast. Kul att se att det fortfarande e bra tryck på forumet och att flera rävar fr det glada 00-talet fortfarande e aktiva, WAY TO GO!!!! Trist att höra om Pelle, RIP.

E det någon som kommer ihåg vilket år vi körde Krug-vertikalen, fortfarande en av de absolut bästa (om inte den bästa!!!!) provningar jag varit på. Om nån råkar sitta på fler bilder så dela gärna med er.

Dricker fortfarande vin och njuter till fullo av min vinkällare. Stora skillnaden idag fr 00-talet e att jag har kidz och tiden för hänga på forum samt provningar e tyvärr knapp. Speciellt när man har en jävla massa andra intressen o jobb som oxå bråkar om tiden... Lite kuriosa är att jag denna sommar uppdaterade min vinkällare med ett rum m ventilation för cigarr, äntligen kan jag röka inomhus utan att förgifta familj el viner :)

Har BTW sålt min Lambo så jag borde byta nick. Har dock fortfarande ett stort sportbilsintresse o kör idag Ferrari & Porsche (självklart luftkyld Porsche...) :)

Mvh, Lambo


Välkommen tillbaka! Tycker du borde klämma in en provning under hösten ändå.

2008 enligt bilderna jag tog.

Samma hus du missade Comtes de Champagne-provningen för?

Jag har fler bilder, la upp på imgur https://imgur.com/a/G45O7


13Ogdej.jpg
 

Lambo

Medlem
Stilig @Keen, tack för bilderna! Helt klart dags att ta sig till huvudstaden under höst/vinter för nån ”håll-käften skumpa” provning :):)
 
Toppen