Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Luncher och middagar i Lund?

SUPRA

Bäst
Det verkar som att jag kommer att ha anledning att åka till Lund lite oftare framöver.

Jag har i princip bara erfarenhet av Grand Hotel.

Någon som har fler förslag där man kan äta lunch och middag?

Samt sova över på ett bra ställe, som är prisvärt och inte urtråkigt.
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Luncher och middagar i Lund?

Om du hade sovit på samma ställe som jag sist skulle du förstå vad jag menade. ;)
 

Dejzan

Medlem
SV: Luncher och middagar i Lund?

Brogatan på Lundia är ok, i övrigt är Lund inget skoj alls vad gäller mat. Jag brukar ta mig in till Malmö istället där det finns bättre alternativ.
 

Öhman

Medlem
SV: Luncher och middagar i Lund?

Ät på Brogatan om du gillar bistrostuket. Godset ska vara bra.
Till Grand går du för att länsa vinkällaren. Sjukt prisvärt och välsorterat om man gillar lite äldre viner. En räkmacka i den fantastiska baren funkar oxå.
 
Toppen