Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Lyxfällan (Champagne)

SUPRA

Bäst
TV3 21.00

Lyxfällan hjälper Stureplanstjejen som har uppenbara problem med sitt shoppingbehov. Men det är inte hela sanningen. Hon bränner pengar på märkeskläder, väskor och champagne. När hennes pengar tar slut vänder hon sig till pappa. Och pappa - han kan inte säga nej. Hon har inga lån på lägenheten eftersom föräldrarna betalat den, hennes mamma ger henne rikskuponger till mat och pengar strömmar ständigt in från föräldrarnas konto. Ändå räcker pengarna inte till.
 

Krisman

Medlem
SV: Lyxfällan (Champagne)

fan vad jag skulle köpa champagne om jag hade en pappa som sköt till.
Men jag undrar vilken skitskumpa anna köper på spyan, ambasaden osv. Keen kompis till dig? ;)
 

Keen

slan
SV: Lyxfällan (Champagne)

Krisman skrev:
fan vad jag skulle köpa champagne om jag hade en pappa som sköt till.
Men jag undrar vilken skitskumpa anna köper på spyan, ambasaden osv. Keen kompis till dig? ;)


Haha, nej! Men en snabb sökning på facebook visar att vi har 12 gemensamma vänner :-\
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Lyxfällan (Champagne)

Jag är väldigt besviken på Champagne-innehållet, eller snarare bristen på det.
 

CH

Medlem
SV: Lyxfällan (Champagne)

Keen skrev:
Haha, nej! Men en snabb sökning på facebook visar att vi har 12 gemensamma vänner :-\

Puuh, inte någon gemensam.
 
Trådskapare
SUPRA

SUPRA

Bäst
SV: Lyxfällan (Champagne)

Haha, det verkar som att hennes pappa är professor i EKONOMI. ;D

Stor humor!
 

Elvis

Medlem
SV: Lyxfällan (Champagne)

Jag tittade en stund också. Jag tyckte att det mest komiska i hela programmet var när hon fick träffa en framgångsrik kvinnlig entrepenör som skulle ge henne lite goda råd. Jag älskar ofrivillig humor! Cynikern i mig säger mig att bimbon inte kommer att gå i entrepenörens fotspår.
 

anders

Medlem
SV: Lyxfällan (Champagne)

SUPRA skrev:
Haha, det verkar som att hennes pappa är professor i EKONOMI. ;D

Det verkar som att äpplet har fallit så långt ifrån trädet att det kan vara dags att kanske begära ett DNA-prov... ;D
 

Bubblaren

Medlem
SV: Lyxfällan (Champagne)

Elvis skrev:
Jag tittade en stund också. Jag tyckte att det mest komiska i hela programmet var när hon fick träffa en framgångsrik kvinnlig entrepenör som skulle ge henne lite goda råd. Jag älskar ofrivillig humor! Cynikern i mig säger mig att bimbon inte kommer att gå i entrepenörens fotspår.

Hörde att flickebarnet är egenföretagare, vad har hon för affärsidé?
 

Bubblaren

Medlem
SV: Lyxfällan (Champagne)

Bubblaren skrev:
Hörde att flickebarnet är egenföretagare, vad har hon för affärsidé?

allabolag.se säger:

VERKSAMHET / ÄNDAMÅL
Bolaget ska bedriva konsultverksamhet avseende pr, event, media och musik samt ävensom idka därmed förenlig verksamhet.

Låter som den verksamhet hon har på fritiden.... ::)
 

anders

Medlem
SV: Lyxfällan (Champagne)

Bubblaren skrev:
Bolaget ska bedriva konsultverksamhet avseende pr, event, media och musik samt ävensom idka därmed förenlig verksamhet.

Alla som tror att hon har klarat av att formulera eller ens förstå den texten räcker upp en hand nu.

Alla som tror att pappa Ekonomen har fixat till den här texten räcker upp handen nu.

Mer troligt på bimboska: Ja ska ba typ få pengar för att hjälpa mina kompisar med olika jobb på Stureplan. Tveksamt om du får det förbi Bolagsverket...
 

vintjej

Medlem
SV: Lyxfällan (Champagne)

Jag missade början på det där programmet igår. Jag råkade bara komma in i det under träningspasset-
Undrar också vad hon får betalt för. 20000 netto i månaden. Förvånansvärt mycket tycker jag det låter som.
Ett tag trodde jag allting var tokscriptat, men sedan när hon fick sina små utbrott på pappan och på teamet så kändes det riktigt äkta.
Saknade dock också champagnesnacket.
 
Toppen