Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Mässor med vin och mat - när?

CH

Medlem
SV: Mässor med vin och mat - när?

Då syns vi där. Lyckades lösa min dåliga planering.
 
Trådskapare
B

Bubblaren

Medlem
SV: Mässor med vin och mat - när?

CH skrev:
Då syns vi där. Lyckades lösa min dåliga planering.

Se då till att hugga tag i JFC så du får sörpla 1911, för den ska han ha med imorgon sa han!!
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Mässor med vin och mat - när?

vintjej skrev:
Hur många champagne-supernovor får man träffa på imorgon då?

Det är fan nästan så att alla Oasisreferenser borde straffas med permanentbann...
 
Trådskapare
B

Bubblaren

Medlem
SV: Mässor med vin och mat - när?

Franska vindagar! I Stockholm är det dax 4 juni, är det någon av er som tänkt sig att gå?

http://www.franskaviner.com/

Apéritif à la française 2009
Kom och fira Apéritif à la française på Scandic Hasselbacken!

Torsdagen den 4 juni är det dags för den femte upplagan av Apéritif à la française. Ett flertal importörer av franska livsmedel och viner ställer ut i Hazeliussalen och på dess vackra uteterrass på Scandic Hasselbacken. Det blir en härlig dag med tillfälle att prova franska ostar, viner och delikatesser.

Dagen är indelad i två pass.

Det första passet riktar sig till branschbesökare och det bjuds på buffé. Vänligen notera att specifik inbjudan krävs.

Pass nummer två är öppet för allmänheten och erbjuder besökaren en spännande doft och smak upplevelse av franska viner och delikatesser. Obs! Min ålder 20 år. Förköp är obligatoriskt. Biljetter säljes på Ticnet (www.ticnet.se)

Programtider :
Kl. 16.00-18.00 för branschbesökare.
Kl. 18.30-21.00 för konsumenter och vinklubbar.

Välkommen att fira Apéritif à la française!
 

CH

Medlem
SV: Mässor med vin och mat - när?

Är det något som vet om det kommer bli någon Champagnedag 2010? Har inte hört något om det och det brukar väll var i slutet av april?
 

CH

Medlem
SV: Mässor med vin och mat - när?

Dejzan skrev:
I malmö den 26/5, vet inget om Göteborg.

Borde ju rimligtvis vara i Göteborg den 25/5 då men jag har inte sett eller hört något om det.
 

CH

Medlem
SV: Mässor med vin och mat - när?

CH skrev:
Borde ju rimligtvis vara i Göteborg den 25/5 då men jag har inte sett eller hört något om det.

Fick ett mail från Gunilla Colliander som bekräftar att det är den 25/5 i Göteborg.
 
Toppen