Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Magdalena Gerger, från mjölk till alkohol

Nu får vi en ny chef för Systembolaget. Bra med ett nytt ansikte eller hur. Förväntar mig INGEN förändring då detta är helt politiskt styrt.

Måste vara ett av Sveriges bästa och enklaste jobb. Inga krav från konsumenter eller resultatansvar att ta hänsyn till. Bara hålla sig väl med några från den politiska eliten så är man hemma.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Magdalena Gerger, från mjölk till alkohol

Hon har ju en gedigen erfarenhet av att marknadsföra flytande produkter, nu ska hon ju iofs uppmana folk att konsumera mindre!

Sen att hon även arbetat på DIAGEO, Tampax och Hägen-Daas gör ju inte saken sämre. Kommer hon att hålla varumärkesneutraliteten eller kommer vi se ett enormt uppsving på representationen av DIAGEOs produkter!

Ahhhhh! Frågor!
 

SUPRA

Bäst
SV: Magdalena Gerger, från mjölk till alkohol

Systembolaget - det enda bolaget i världen som gör reklam för att man inte ska köpa deras varor.
 
Trådskapare
A
SV: Magdalena Gerger, från mjölk till alkohol

Nu blir det kvalitétshöjning på SB! Den nya VDn vet att det finns två sorters vin.

Från E24 2009-01-23, citat Magdalena Gerger
Vilken är din egen favoritdrink?

- Jag gillar matlagning och god mat. Då är det gott med ett glas vin av endera färgen beroende på vad man äter.
 

SUPRA

Bäst
SV: Magdalena Gerger, från mjölk till alkohol

shorepower skrev:
Nu blir det kvalitétshöjning på SS! Den nya VDn vet att det finns två sorters vin.

Undrar vart Rosé kvalar in?
 

Elvis

Medlem
SV: Magdalena Gerger, från mjölk till alkohol

Om hon är korrekt citerad är det faktiskt hur komiskt som helst! Hade jag varit rubriksättare, hade rubriken sett ut så här:

"Jag gillar vin av båda färgerna", säger Systembolagets nya VD
 
Toppen