Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Meddelandefunktionen...

Jos

Medlem
...verkar lite buggig. Poppar inte upp några skickade meddelanden när jag går in på "skickade meddelanden"
 
SV: Meddelandefunktionen...

Jos skrev:
...verkar lite buggig. Poppar inte upp några skickade meddelanden när jag går in på "skickade meddelanden"
Jobbar inte du med IT ;D

Har uppdaterat din profil och kryssat i rutan
Spara en kopia av skickade privata meddelanden i min utkorg som standard

Nu ska det nog funka :)
 
Trådskapare
Jos

Jos

Medlem
SV: Meddelandefunktionen...

shorepower skrev:
Jos skrev:
...verkar lite buggig. Poppar inte upp några skickade meddelanden när jag går in på "skickade meddelanden"
Jobbar inte du med IT ;D

Har uppdaterat din profil och kryssat i rutan
Spara en kopia av skickade privata meddelanden i min utkorg som standard

Nu ska det nog funka :)
Njaaa... Jooo lite kanske. Men mitt motto är att om det inte funkar så fråga någon som kan istället för att lägga tid och kraft själv. Brukar jag försöka förmedla till kunder också ;)

Edit: Otydlig... Det funkar alltså inte trots att rutan är ikryssad
 

Sveprod

Medlem
SV: Meddelandefunktionen...

Jag "kapar" denna tråden..
Jag försöker gå in på andras profiler för att skicka pm/meddelande men får till svar att detta har jag inte behörighet till.. Gör jag något fel eller måste jag på något vis uppfylla några villkor för att kunna göra detta?
//Sveprod
 
SV: Meddelandefunktionen...

Sveprod skrev:
Jag "kapar" denna tråden..
Jag försöker gå in på andras profiler för att skicka pm/meddelande men får till svar att detta har jag inte behörighet till.. Gör jag något fel eller måste jag på något vis uppfylla några villkor för att kunna göra detta?
//Sveprod

Kollade din profil, allt ser ut som det ska. Du måste naturligtvis vara påloggad men i övrigt ska det fungera. Skickat ett PM till dig också
 

Helen

Medlem
SV: Meddelandefunktionen...

Sveprod skrev:
Jag "kapar" denna tråden..
Jag försöker gå in på andras profiler för att skicka pm/meddelande men får till svar att detta har jag inte behörighet till.. Gör jag något fel eller måste jag på något vis uppfylla några villkor för att kunna göra detta?
//Sveprod

Anders. När jag klickar på en medlems namn händer detta mig också även om jag är inloggad.
 
Toppen