Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

medlem nr 100

hampus86

Medlem
Vem skall detta bli? Och borde inte något pris utdelas? Jag föreslår en gredos rose nu så här till sommaren. Någon som testat?
 

Mysonoxen

Medlem
SV: medlem nr 100

hampus86 skrev:
Vem skall detta bli? Och borde inte något pris utdelas? Jag föreslår en gredos rose nu så här till sommaren. Någon som testat?

Admin fixar den sedvanliga Selosseflaskan :)
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: medlem nr 100

Och vi har fått medlem nummer 100!

Vi ser fram mot en djuplodande och vådligt självutlämnande presentation av den gode Peter!
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: medlem nr 100

Krug88 skrev:
Och nu 101, knappt man tror det är möjligt...

Eller hur? Med tanke på att ingenting vi skriver har någon som helst substans(e).
 

Krug88

Medlem
SV: medlem nr 100

Sen är det väl i och för sig bara runt 20 som skriver...
Skulle det rensas ryker det nog 75 medlemmar.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: medlem nr 100

Krug88 skrev:
Sen är det väl i och för sig bara runt 20 som skriver...
Skulle det rensas ryker det nog 75 medlemmar.

Jo, det är väl förvisso sant. Men så är det ju å andra sidan på många andra forum också. en massa konton som ligger oanvända.

Men det skulle ju vara roligt om alla "lurkers", som det tydligen heter på internetspråk enligt min i ämnet bevandrade bror FFB (Formerly Fat Brother), skulle börja posta. Idag har vi ca 2500 unika besökare på sidan. Sen är ju naturligtvis en hel del av detta spam och liknande, men ändå!
 
Trådskapare
hampus86

hampus86

Medlem
SV: medlem nr 100

Kan vi inte forma en sekt nu när vi tagit oss över drömgränsen? Vi åker alla ner till epernay och ockuperar utvalda champagnehus. Vi delar upp oss så att vi i skift super oss redlösa på deras lager...tvivlar dock på att dom flesta här har disciplin nog att stå vakt medans hälften av oss dricker som satan...På tal om sjukt beteende, så är det dags för champagnegaloppen imorgon här på malmö nation i Lund. Hörde något om att över 2000 flaskor bubbel var beställt. Funderar på att sälja mina två biljetter, då jag har hört att dom är riktigt eftertraktade. Bättre o köpa god champagne o dricka då..
 
Toppen