Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Min dotters studentskiva - vad ska hon dricka?

Jos

Medlem
SV: Min dotters studentskiva - vad ska hon dricka?

Krug skrev:
Jag klipper in den relevanta texten då. ;D

Alltså, man får bjuda barn på alkohol till middag etc.

Jag hade fel. Wohoo! Första gången det hänt!

Välkommen in i klubben! Det hände mig också en gång, - tror det var -97 eller om det var -98. Men visst känns det lite läbbigt?
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Min dotters studentskiva - vad ska hon dricka?

Fruktansvärt. Jag ska aldrig ha fel igen!
 

anders

Medlem
SV: Min dotters studentskiva - vad ska hon dricka?

Jos skrev:
Välkommen in i klubben! Det hände mig också en gång, - tror det var -97 eller om det var -98. Men visst känns det lite läbbigt?

Skulle du kunna beskriva den känslan lite närmare, jag blir lite nyfiken. Är det lika illa som jag har hört att det är att laga tänder vilket är något jag heller aldrig gjort? ;D
 

CH

Medlem
SV: Min dotters studentskiva - vad ska hon dricka?

anders skrev:
Skulle du kunna beskriva den känslan lite närmare, jag blir lite nyfiken. Är det lika illa som jag har hört att det är att laga tänder vilket är något jag heller aldrig gjort? ;D

Ytterligare medlemmar i klubben "aldrig lagat tänderna"

no_teeth1.jpg
 

anders

Medlem
SV: Min dotters studentskiva - vad ska hon dricka?

Nu är det faktiskt tvärtom, alla gaddar kvar. När jag var hos tandläkaren i höstas frågade hon när jag var hos tandläkaren senast. Tja, en tio är sedan är det väl, sa jag. Hon blev närmast förnärmad över mitt uttalande men efter genomförd undersökning sa hon att hon förstod varför jag inte gick oftare. Jaws? Jävla vekling. :D
 

Jos

Medlem
SV: Min dotters studentskiva - vad ska hon dricka?

anders skrev:
Skulle du kunna beskriva den känslan lite närmare, jag blir lite nyfiken. Är det lika illa som jag har hört att det är att laga tänder vilket är något jag heller aldrig gjort? ;D

Nej jag har lagat tänderna och det var inte så farligt. Klart läbbigare att ha fel faktiskt, - som jag kommer ihåg det i alla fall. Har för mig att man under en mikrosekund eller två när man insåg felet tvivlade ett uns på sig själv och på allvar trodde att det skulle kunna hända igen. Sekunden senare insåg man att det naturligtvis var en engångsföretelse och att det aldrig kommer att hända igen men under den extremt korta stunden så var det faktiskt väldigt obehagligt.
 
Toppen