Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Monsieur Champagne

Bubblaren

Medlem
SV: Monsieur Champagne

...och bjuder på kanonmiddag och ledsagning, brukar väl vara så hos honom.

Kan inkl även lokal, glas, ev disk- och matlagar- och serveringshjälp.

Men hur som, finns det kunder så varför inte?
 

Bubblaren

Medlem
SV: Monsieur Champagne

shorepower skrev:
Vi har olika syn här, jag skulle inte gå på denna middag om jag så fick samma summa i betalning :)

Kanske inte jag heller. Men många tycker det är svårt att hitta intressanta champagner, bara det som finns på SS. Det i kombi med nyfikenhet och mkt stålars så går man på dylik provning.
 

Andreas L

Medlem
SV: Monsieur Champagne

shorepower skrev:
Vi har olika syn här, jag skulle inte gå på denna middag om jag så fick samma summa i betalning :)

Du kan få komma hem till en annan diva och dricka bordeaux gratis istället :)
 

Bubblaren

Medlem
SV: Monsieur Champagne

Andreas L skrev:
shorepower skrev:
Vi har olika syn här, jag skulle inte gå på denna middag om jag så fick samma summa i betalning :)

Du kan få komma hem till en annan diva och dricka bordeaux gratis istället :)

Du borde fundera på att bjuda in mig istället - större chans till att tjäna en slant ;-)
 
Trådskapare
A
SV: Monsieur Champagne

Bubblaren skrev:
Andreas L skrev:
shorepower skrev:
Vi har olika syn här, jag skulle inte gå på denna middag om jag så fick samma summa i betalning :)

Du kan få komma hem till en annan diva och dricka bordeaux gratis istället :)

Du borde fundera på att bjuda in mig istället - större chans till att tjäna en slant ;-)
Du har helt rätt, jag skulle aldrig betala för Andreas "tjänster"
 
Toppen