Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Munskänkarnas avdelningar i Göteborg - tips om skillnader/likheter?

Hej,
Jag har fått ett medlemskap i Munskänkarna i present. I valfri sektion i Göteborg. Jag tycker jag läst att några här på forumet var aktiva i ett par av de olika avdelnignarna - har ni någon allmän uppfattning om vad som skiljer dem åt? Eller är det bara att ansluta sig till den som ligger närmast till hands transportmässigt?

Tack
Chase
 

Mattias Schyberg

Administratör
Hej,
Jag har fått ett medlemskap i Munskänkarna i present. I valfri sektion i Göteborg. Jag tycker jag läst att några här på forumet var aktiva i ett par av de olika avdelnignarna - har ni någon allmän uppfattning om vad som skiljer dem åt? Eller är det bara att ansluta sig till den som ligger närmast till hands transportmässigt?

Tack
Chase
Är medlem i den som "ligger centralt". Visste inte att det fanns flera inom Göteborg. Är inte särskilt aktiv, men håller en del kurser på 2-betygsnivå.
 
Trådskapare
Chase_Gioberti
Det är ju frågan om hur man definierar Göteborg. Jag hittar även avdelningar i Frölunda, Partille, Mölnlycke, Kungälv, Öckerö och har bekanta som åker från Göteborgs till Lerums sektionen. Göteborg centrum verkar avsevärt större än de andra.
 
Toppen