Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Någon som prenumererar på Decanter?

Larseman

Medlem
Jag fick en prenumeration på Decanter av frugan i julklapp. Första numret skulle vara mars 18 som skulle ha levererats 7 februari. Den har ännu inte kommit i brevlådan så jag är lite nyfiken på om någon annan prenumerant vet hur träffsäker man brukar vara på leveransdatum.
Jag ville prenumerera för att slippa vänta till mitten av månaden då den kommer till pressbyrån men nu verkar det ju inte vara så mycket snabbare med prenumeration.
 

thunberg

Flaskfantast
Administratör
Jag prenumererade för ett par år sedan och tidningen kom då ungefär när det var sagt. Nu vet jag inte om man kan prenumerera från olika ställen, mina tidningar kom direkt från England.
 
Trådskapare
Larseman

Larseman

Medlem
Det är beställt direkt från England så det är dom som sagt den 7:e. Jag får väl vänta några dar till och kontakta dom om den inte dyker upp.
 

Fredrik L

Medlem
Jag prenumererar genom någon tjänst som jag tror heter magazines direct. Får dem rätt långt efter att de dykt upp i affären tyvärr.
 

ChristianB

DipWSET
Jag hade en årsprenumeration som gick ut förra hösten. Den var rätt slö att komma igång men därefter så började numrena trilla in! :) Ge det lite mer tid så löser det sig nog; mars är ju ändå en bit bort!

Grym tidning för övrigt! Jag måste förnya min prenumeration. Det är ju enda tidningen att lita på!
 
Toppen